afgelopen week heb ik met mijn vriendin een reis voor 15 dagen naar Can Carde (in Side) geboekt. Nou ben ik eigenlijk erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen en naar excursies in de omgeving.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met excursies in die omgeving? Can Carde ligt zo’n 450m van het oude centrum vandaan en dat schijnt erg leuk te zijn qua sfeer etc.
ik ben afgelopen zomer met mijn vriendin en twee andere stellen naar Can Garden geweest, en het was fantastisch! Ik zou zeker wel terug willen. Side is erg mooi, veel te zien, en ook de omgeving is geweldig. Manavgat moet je zeker bekijken, daar kun je makkelijk heen met de Dolmus. Ook alanya is wel leuk om te zien. Het turks badhuis en parasailing is ook zeker aan te raden, de boottocht zeker niet!
Nadeel van side was wel dat er niet veel mensen gaan stappen, en de mensen die er waren, waren voornamelijk Turken. Geen probleem, deze waren zeer aardig! Er zijn wel leuke kroegen en discotheken, maar deze waren niet goed gevult, en dat vind ik dan een beetje jammer
Over de accommodatie kan ik alleen maar lovend zijn, werkelijk schitterend. De huisjes zien er perfect uit, erg gezellig, en goed ingericht. Douche en wc zijn goed schoon, en het bed slaapt erg goed! Airco doet het goed!
Het park zelf is gelegen in de ruines, erg mooi, en is geheel groen, omdat ze de tuinen iedere dag bijhouden. Het ziet er erg verzorgd uit! Het personeel is zeer aardig, behulpzaam en je kan erg met ze lachen! Het zwembad is groot en schoon, alleen was het water wel aan de warme kant (maar ja, je kan niet alles hebben). Er zijn ligbedden waar je gratis gebruik van kunt maken, maar deze zijn om negen uur al allemaal bezet!
Het eten is perfect, lopend buffet, zeer uitgebreid, en iedere dag anders. Ik heb er twee weken gezeten, en heb als hoofdmaaltijd iedere keer iets anders gehad. Wel zijn er standaard dingen, zoals sla en zo. Ontbijt is ook zeer goed te doen!
Binnenkort staan mijn foto’s online, dan kun je zelf kijken. Als je nog vragen hebt, gooi ze op het forum, ik reageer wel!
Hey leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad en zo te zien gaan m’n vriendin en ik dat ook wel hebben daar! Ik ben zelf altijd heel erg geinteresseerd geweest in mythologie etc en heb vorig jaar dan ook genoten in Efese. Dat Can Garden in ruines ligt vind ik dan ook helemaal top
Laat maar 'n keer weten waar de foto’s staan ik ben heel benieuwd!