Ik wil een camping safari boeken. Dit is toch een heel stuk goedkoper dan lodges. Maar ik vroeg me af wat je dan tussen de game drives in doet. Zit je dan een beetje voor je tent te hangen en de tijd te doden of kan je ook nog iets doen?
Ik hoop dat iemand ervaringen heeft met een camping safari en kan vertellen hoe een gemiddelde dag eruit ziet.
Beste Monique,
Camping safari ofwel in tent slapsen is de meeste ideaale en avontuulijk op te doen. Het is waar, lodge safaris zijn gewoon duur. Wat je doet als je niet aan de game driving ben hangt af van waar op dat momment ben. Sommige tour operators hebben een wandeling of dorp bezoek in hun packet. Anders blijf jij gewoon bij de tent een boek lezen of zonen.Dus voor dat je definitief camping vakantie boekt, vraag naar een detaileerd programma om te zien wat er in staat.
Beste Monique,
Camping safaris doen en in de tent slapen is de meeste ideaale en avontuulijke manier om een de natuur van waar je bent op dat momment te genieten.Het is heus goodekoper om te doen.Sommige vakantie tour operetors hebben ook wandeling of dorpen bezoek in hun packet. Maar dat kan afhangelijke van waar of in welke park je op dat momment ben.Anders neem je gewoon een staple boeken om te lezen en lekker zonen.
Nathan
hallo,
Ik ga altijd op safari in Tarhi Camp,www.private-safari.com altijd een toffe ervaring,geen witte busjes maar jeeps prachtige locatie,luxe tenten,lekker eten,en vooral veel dieren,ligt aan een riviertje waar ze komen drinken,gr tanja