Camping Lviv en Oekraine

Hallo allemaal,

Nadat een goede vriend en ik vorig jaar met de caravan door Polen zijn gereisd, willen we dit jaar nogmaals 3 weken met de caravan op pad gaan. Afgelopen jaar vonden we alle campings op eurocampings.nl , prima website met up2date informatie. Vorig jaar zijn we via Noord-Polen naar Litouwen en Letland gegaan, om vervolgens via Oost-Polen naar Zuid-Polen te gaan en via de grote Poolse steden zijn we uiteindelijk in Poznan geëindigd. Nja dat was onze laatste bestemming, van daaruit weer naar Nederland teruggegaan.
Dit jaar gaan we dan weer op vakantie, deze keer wordt ruwweg de route Nederland –> Praag –> Boedapest –> Lviv –> Kiev –> Warschau –> Poznan –> Nederland. Al met al een leuk rondje voor 3 weken lijkt ons.
Alleen zitten we met het volgende: Het is verdraaid lastig om ergens adressen van campings in Oekraine te vinden, sowieso heeft Eurocampings.nl deze niet in de database zitten en ook via andere websites is weinig te vinden. Uiteraard kunnen we altijd op de gok gaan en afwachten of we een bordje met camping tegenkomen, of ergens vragen etc. Alleen het probleem is natuurlijk dat het een hoofdzakelijk Oekrains danwel Russisch sprekend land is, ik heb begrepen dat je met Engels niet altijd overal terecht kunt. Voor vakantie zelf maakt dat niet zoveel uit (wij Nederlanders wijzen wel aan wat we nodig hebben :)) alleen om naar een camping te vragen kan wat lastig zijn…
Weet iemand toevallig een camping in Lviv en Oekraine? En dan ook nog 1 waarvan zeker is dat deze ook dit jaar nog bestaat…

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Arjan

Hallo Arjan,
Ik heb dezelfde vraag als jij, een camping in Lviv.
Heb jij vorig jaar iets gevonden wat je kan aanbevelen?
alvast dank
Sebastián