met de camper door Oekraïne

Hallo,

Deze zomer willen we een rondreis maken met de camper via Oost-Duitsland over Polen naar Oekraïne. Graag tips rond bezienswaardigheden (cultuur en natuur)
Mag je vrij kamperen en is dit veilig genoeg? Zijn er campings met camperfasciliteiten?

Alvast dank!
beste groeten,
Hilde en Daniël

Hallo Hilde en Daniel.

Wij gaan in juni 2012 naar de Oekaraine met de camper.
Ik hoop voor jullie dat de rondreis, alles goed en naar wens verlopen is.
Mijn vraag is hebben jullie voor ons nog een aantal goede tips.

Alvast bedankt
De groetjes

Toon /Margo Winters

Mail. a.winters2@chello.nl

Hoi,

Wij willen ook deze zomer met de camper richting kharkov gaan. Maar hebben geen zin in de Oranje-camping (belachelijk duur 100 euro p.p. per nacht, en elke dag het zelfde). weten er mensen of er een andere camping in de buurt is of dat er mogelijkheden zijn om bij particulieren b.v. een boer te staan tegen een vergoeding?

Alvast bedankt

Hoi Idsie
Even voorstellen ik ben Toon Winters en ben getrouwd met margo en heb 2 honden.
Wij gaan ook naar het EK voetbal in Charkov met onze camper.
Wij willen op 24/25 mei vertrekken eerst gaan we naar Kiev om deze mooie stad te bezoeken hebben daar al een camping (The tourist complex Prolisok (zie internet).
Van uit Kiev rijden we door naar Charkov op 50 km van Charkov ligt het Pechenizs ke reservoir aan een groot meer.Zie Google Earth( Ik ben nog aan het kijken of daar een camping of iets wat daar op lijkt.In de Ukarina mag je vrij camperen.
Wij willen 23/24 juni weer thuis zijn.

Hebben jullie intressen om mee te rijden of nog vragen mail het mijn.

Groetjes Toon
Mail.a.winters2@chello.nl

Goedemiddag, iedereen!
A place for autocamping for Dutch fans near Kharkov is available during the games of the 2012 UEFA European Football Championship in Kharkov from 08.06 till 18.06.2012. It is big enough to accommodate 35-40 vans (trucks). The area is situated exactly 30 kilometres from Kharkov football stadium. It is closed, guarded and safe. It is situated in a beautiful, environmentally safe district. There is a pine forest, large flood lands, a pond, a river and sandy soil nearby. In the area there is electricity, toilets, sewerage, water, satellite TV, WiFi, supply of food, a transfer to the stadium may be provided, 80,- Euro/per day for one car. If you should have any questions, I will always answer them via e-mail. Hospitality and positive impressions are guaranteed! So, welcome!

met respect
Rimma
Kharkov
Ukraine
Rimma_Gubina@mail.ru

Goedemiddag, iedereen!
A three-room flat is available for rent in Kharkov for Dutch fans during the games of the 2012 UEFA European Football Championship from 08.06 till 18.06.2012. There is enough space to accommodate 6 people. The flat is comfortable, safe, cosy, with all modern conveniences included, such as satellite TV, a toilet, a bathroom, a kitchen, a washing machine, the Internet. The flat is not situated in the center of the city, but it is very comfortable to get to the subway (metro), as the transport is not far away. The flat is on the fourth floor of the five-storeyed house. If you should have any questions, I will always answer them via e-mail. You will be satisfied, any support will be provided. So, you are warmly welcomed to the place!

met respect
Rimma
Kharkov
Ukraine
Rimma_Gubina@mail.ru

Goedemiddag, iedereen!

A two-room flat is available for rent in Kharkov for Dutch fans during the games of the 2012 UEFA European Football Championship from 08.06 till 18.06.2012. There is enough space to accommodate 5 people. The flat is comfortable, safe, cosy, with all modern conveniences included, such as satellite TV, a toilet, a bathroom, a kitchen, a washing machine, the Internet. The flat is not situated in the center of the city, but it is very comfortable to get to the subway (metro), as the transport is not far away. The flat is on the eighth floor of the nine-storeyed house, there is a lift (elevator) available. The district is clean. If you should have any questions, I will always answer them via e-mail. You will be satisfied, any support will be provided. So, you are warmly welcomed to the place!

met respect
Rimma
Kharkov
Ukraine
Rimma_Gubina@mail.ru

Hoi wij gaan ook met een camper naar het ek 2012 hebben jullie al iets gevonden waar jullie kunnen verblijven met de camper?zou natuurlijk het leukste zijn als wij Nederlanders bijelkaar in de buurt

Hoi Marvenlo

wij gaan ook met onze camper naar het EKvoetbal in Karkov.
Wij vertrekken op 28-05-2012 en gaan eerst naar Kiev dit is een zeer mooie stad hier hebben we een camping (zie www.iprinet.kiev.ua/prolisok).
Van uit Kiev rijden we door naar Karkov hebben een camping Baza Parus geboekt van 07-06-2012 t/m 18-06-2012.
Kosten 15 euro per dag(voor een camper met stroom 2 personen en 2 honden)
Deze camping ligt ongeveer 50 k.m. van karkov aan een groot meer.
Zie(www.ek2012kamers.nl)
Ik hoop je hiermee op weg te helpen.
Mochten jullie nog iets willen weten of vragen ,mail het mijn .

Groetjes,
Toon en Margo Winters
Valkenswaard
Mail .a.winters2@chello.nl

Hallo Idsie,

Wij gaan ook met de camper en mijn zwager en schoonzus met de caravan.
Wij hebben een camping geboekt 45 km van Kharkov en is gegaan via RTI of russisch talen instituut die bemiddelt hierin.
De eigenaar van het hotel BAZA PARUS wil er een gezellig oranje dorpje van maken hij heeft een groot stuk grond om dat hotel cq apartementen heeft daar zelf zo’n 200 twee persoons tenten neergezet die men kan huren.
De camping kost € 15,-- per dag incl elektriciteit en water er zijn douches en toiletten, voor € 4,-- per persoon per dag kun je er ook een ontbijt bij bestellen.
De eigenaar wil ook proberen vervoer van de camping naar Kharkov te regelen. Wij met ons vieren hebben al aangegeven dat wij op de wedstrijd dagen hiervan wel gebruik willen maken.
Als je gaat naar www.ek2012kamers.nl daar hebben wij het geregeld.
Dat is een bemiddelingsbureau van Dr Sofia mos… moeilijke naam.
Je kunt ook foto’s bekijken op dezelfde site en er zijn meerdere locaties maar die liggen nog verder weg. Wij oekraiense kennissen die hebben het contract bekeken en het zag er goed uit zeiden ze.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Veel succes

Gerda de Bruijn

We offer a flat in KHARKOV with one room and all comforts during EURO 2012 (08.06.2012-18.06.2012). Price is 70€ for day. It is situate in sleep district, but you will be easy get to the Metallist Stadium. In addition we can offer such services: a car with a driver for journeys in Kharkov, any excursions in Kharkov and cooking very delicious food:) Communication will be in English language.
For more information please send your letters to Doctor461@gmail.com

ik ga ook met een camper met vrienden naar kharkov, dat baza parus lijkt me wel een goede camping plek. maar ik kan niet het precieze adres vinden om het alvast op te zoeken. wie kan me daar mee helpen?

gr martin

Beste?
We plannen een reis naar Oekraïne met de camper vanaf 15 mei 2013 voor een 5-tal weken.
Er komt ook een hond mee in de camper.
We bemerken dat Toon en Margo reizen met 2 honden, … daarom enkele vragen.
Geen problemen aan de grens voor de hond, … zowel in het gaan als het komen ?
En ter plaatse, … hoe verliep dit met de hond ?

Indien andere nuttige tips, … ook naast het feit van de hond, … ook steeds welkom.
nog een prettige dag,
Dirk Gryson - Sabine Jacob

1 like

Hallo Dirk en Sabine,

ook wij zijn van plan medio mei naar Oekraï ne te gaan en zouden ook graag informatie willen hebben over campings e.d. en tevens voor ons hondje,
Als u informatie verkregen hebt, zouden we dien van u overmogen nemen?

vriendelijke groet: Ton en Ria Pleiter

Beste Ton & Ria,
wij zijn nog volop bezig aan de voorbereiding en planning van de toer die we wensen te volgen.
Intussen hebben we al wel wat info ingewonnen.
Misschien ware het beter ons rechtstreeks te contacteren via mail : cortijo@hotmail.com
vriendelijke groeten,
Dirk Gryson - Sabine Jacob