Camping Isolino

Wie is er wel eens naar camping Isolina aan het Lago Magiore geweest?
Is deze camping geschikt voor pubers (disco etc) en hoe is het met de muggen???

groet
Irene

Hoi Irene,

Wij zijn vorig jaar op camping Isolino geweest.
Wij hebben zelf kleine kinderen, maar er was ook heel veel te doen voor kinderen tot 16 jaar, heel veel op sportief gebied, disco’s, miss en misterverkiezingen, etc.
Wij zelf hebben totaal geen last van muggen gehad!

Gr. Nicole

Heey!
Ben al 3 keer op camping isolino geweest!!
ik vind die camping echt super!!
Is echt veel te doen ook voor jongeren!!
Ben zelf 17…
Er zitten wel veel muggen maar met muggenspray heb je daar bijna geen last van!!
Groetjes Sanne

ik ben 2 zomers geleden bij camping Isolino geweest, heb het echt super naar me zin gehad. er word veel georganiseerd voor jongeren en kleinere kinderen, zoals een miss/mister verkiezing van de zomer, volleybal/basketbal toernooi. voor de kleinere kinderen worden er 's avonds muziekprogramma’s gehouden, echt ontzettend leuk. je kunt op de camping kano’s,zeilbootjes en waterfietsen huren en in de bar zijn wat spel automaten enzo. 's avonds is het altijd gezellig en toen ik er was waren er ook veel jongeren op de camping (ik was toen 16 en had het vet gezellig) van de muggen heb ik zelf geen last gehad maar een vriendin van mij stond aan het water en die had er wel veel last van, een nadeel vond ik wel dat het rond 12 uur stil moest zijn op de camping, er lopen dan ook mensen van de camping rond om te controleren maar ja er zijn ook mensen die willen slapen dus opzich is het wel logisch :smiley: hoop dat je weer wat verder bent gekomen met deze info en anders hoor ik het wel

Ga dit jaar naar italie camping isolino nu is mijn vraag wie heeft er wat (digi) foto´s voor mijn kan ik alvast de omgeving bekijken.
Stuur maar naar
a.v.westervoort@chello.nl

L.S.,

Caro (Beste) Dries,

Heel veel goede info in het Nederlands over camping Isolino op onderstaande link.

Maar wat duurt het laden lang zeg!

Dus klik op onderstaande link en ga dan even een kopje koffie zetten!

Ziet er trouwens wel heel goed uit die camping Isolino! Ben er helaas zelf nooit geweest.

http://www.rtl.nl/reizen/campinglife/beste…pingisolino.xml

[SIZE=1][SIZE=1][SIZE=1]

Klopt heb ik gezien maar wil graag wat foto´s voor op mijn pc als achtergrond en om te zien hoe de camping er uit ziet.

B) Dries leuk dat je gekozen hebt voor Isolino en als je wat foto’s zoekt dan zit er misschien wel wat tussen mijn plaatjes.
Laat maar weten of je wat wilt hebben.
naast foto’s van het animatie team heb ik nog wel landschap foto’s.
ik zal kijken of ik die ook nog ergens kan plaatsen dan zet ik die link er nog wel bij

Hee ik ben Annelie en ik word van de zomer 15 jaar, ik ga naar camping Isolino, en ik wil graag mensen van mijn leeftijd leren kennen die er ook heen gaan :slight_smile:
Ik ga vanaf de 9e tot de 23e aug.
Laat maar een berichtje achter of anders mail maar naar annelie_bankers@hotmail.com
Groetjes annelie

Ook wij zijn afgelopen jaar te gast geweest op camping Isolino. Hadden drie dochters van 14,17 en 20 jaar die zich er prima hebben vermaakt. De jongste 2 zaten regelmatig in de pub maar daar moesten ze wel even een eindje voor fietsen. Willen dit jaar graag terug maar wij gaan in principe niet terug naar dezelfde camping. Hebben de eerste anderhalve week wel erg veel last gehad van de muggen.Daarna viel het wel mee. Weten niet ofdat wij er nou aan gewnd waren of dat de muggen op zoek gingen naar nieuw vers bloed.