Hallo,
Ik zou graag gezinnen met kinderen van mijn leeftijd willen leren kennen die ook naar camping ‘‘Isolino’’ gaan in de laatste 2 weken van de zomervakantie.
Ik ga zelf van 9 aug. t/m 23 aug.
En tegen die tijd ben ik 15 jaar.
Groetjes,
Annelie
hoihoi,!! (Annelie) Ik ben 14 en ga dit jaar ook naar “Isolino” voor de 2e keer.
maar wij gaan op 11 augustus al weer weg. Ik vind het een te gekke camping!!
Er is een heel leuk animatieteam en er worden veel dingen georganiseerd, bijv. ELKE avond disco tot 12 uur en nog meer,!! ![]()
groetjes, Manon.
Originally posted by brandweerman@18-04-2005, 17:18:39
** hoihoi,!! (Annelie) Ik ben 14 en ga dit jaar ook naar “Isolino” voor de 2e keer.maar wij gaan op 11 augustus al weer weg. Ik vind het een te gekke camping!!
Er is een heel leuk animatieteam en er worden veel dingen georganiseerd, bijv. ELKE avond disco tot 12 uur en nog meer,!!
groetjes, Manon. **
eeeh ![]()
wel jammer dat je al 11 augustus weggaat, zou ik je e-mail adres mogen?
Misschien ken je meer mensen die er nog heengaan?
groetjes annelie
ja, wij gaan wel samen met nog een gezin, maar die gaan dan ook 11 augustus al weer weg, meer weet ik er niet die er heen gaan, sorry, maar mijn adres is: kroesemanon@hotmail.com , als je msn hebt, wil je me dan mischien even toevoegen?
groetjes,
Hoi annelie.
Ben jij vorig jaar nog naar isolino geweest?
Ik vraag mij namelijk af of ik jou daar ben tegengekomen. Met de kinderen hebben we er een heerlijke tijd gehad. Er was alleen één probleem en dat waren de jongelui die het voor ons flink verpest hebben. Het vervelende is dat ze nu ook nog eens tegen isolino aantrappen door er een website over gemaakt te hebben. Kijk maar op www.isolino.nl daar vertellen ze allemaal onwaarheden. Heb ze er ook al op aangesproken maar ze zijn niet tegen te houden.