Camping Isamar

eeej

Komende zomer gaan wij naar camping isamar. GAan der nog meer mensen heen toevallig en is het een leuke camping voor jongeren??

Mijn ouders wilden ook nog weten of er daar ook veel last is van muggen <_<

Ik wil precies t zelfde weten :blink: is het leuk voor jongere van 17 en 18 en zijn er erg veel muggen?

Originally posted by vakantiee@11-01-2005, 22:06:53
** Ik wil precies t zelfde weten :blink: is het leuk voor jongere van 17 en 18 en zijn er erg veel muggen? **

ja ik wil ook graag weten of het leuk is voor jongeren van ongeveer 17-18 jaar want zou het wel leuk vinden als er wat meer mensen van mijn leeftijd zitten

ik ga erheen, ben 17 met mn vriend, en mn ouders
ik wou weten of er winkels zijn in de buurt en toffe stadjes en zo van die jongeren dingen e :smiley:

Originally posted by ilovethanon@15-02-2005, 17:32:09
** ik ga erheen, ben 17 met mn vriend, en mn ouders
ik wou weten of er winkels zijn in de buurt en toffe stadjes en zo van die jongeren dingen e :smiley: **

ja ben ook benieuwd want hoop wel dat er iets te doen is!

Ik ben 2 keer in de meivakantie op Isamar geweest.
Het is een best kleine camping. De eerste keer had ik wel het geluk dat er gezellige mensen van mn leeftijd waren, de tweede keer niet. Het dichtstbijzijnde plaatsje stelt niet veel voor, maar Rome is geweldig. En let op dat je je handdoek niet langs het zwembad legt als het gras net bemest is… :unsure:

Bedoelen jullie camping Isamar bij Venetie
Zo ja: het is een grote mooie camping met wat winkeltjes.
Iets buiten camping is een openlucht disco waar ook de plaatselijke bevolking komt.
Je hebt er erg veel last van muggen dus neem iets goeds mee.

Heeyy Heey everybody
Wy gaan deze vakantie ook naar isamar
En we hebben er heeel veel zin in!!
We hebben veel verhalen gehoord dat het ene leuke camping is B)
Dus daar gaan we ook vanuit :o
Het is wat minder dat het een beetje afgelegen ligt…Met niet zow veel winkeltje…maarjah daar kome we wel over heen :blink:
Naja misschien komen we joe nog tege :wink:
KuSsZ 2 tjickiejs

*ik ben 17 en ga met mn ouders dr heen!
ben benieuwt of het wat is
en of dr beetje leuke mensen zyn :sunglasses:

ga van 19juli tot 1 aug.

stuur maar mailtje naar [EMAIL=“nicole__o1@hotmail.com”]nicole__o1@hotmail.com *