Camping Bon Repos

wie kan mij informatie ,ervaringen geven van camping bon repos in spanje

Beste Theo.

Kijk eens op google en typ camping Bon Repos Malgrat de Mar in, en je hebt al een paar links er naar toe.
Bv. www.boosten.nl/bonreposlinks.htm

Ik ga volgende week naar Malgrat, maar niet naar de camping maar naar hotel Sorra Dorada.

Succes met het verder zoeken. Hoop dat je er wat aan hebt.
B) Roanna.

Hoi,

Misschien al te laat maar kijk eens op www.campingbonrepos.com

veel plezier en als je ondertussen al bent geweest ik hoop dat je een gezellige vakantie hebt gehad :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik ben net terug uit Santa Susanna.
Ik zelf sta op El Pinar die tegen Bon Repos aanligt (dus niet de El Pinar die in Blanes ligt ) .
Bon Repos is een gezellige drukke Camping. s’avonds is er altijd wel wat te doen. Veel Nederlanders daar. Behoorlijk goede Kampwinkel en lekker zwembad. De houten huisjes heebn wel eens wat problemen maar dat moet je dan meteen met de receptie regelen.
De camping heeft redelijk veel schaduw en ligt aan zee.
De zee loopt wel snel diep af dus je kleine kinderen wel in de gaten houden en het strand is niet gigantisch breed door de zee flink afgeslagen.
Alle dingen van Bon Repos kan je ook gebruiken als je op de ernaast gelegen Camping gaat staan. Hier is niets te doen, wel iets goedkoper maar niet veel, maar wel heerlijk rustig.
Via een tunneltje ga je onder het spoor door en ben je op de winkelpromenade waar vanaf 16.00 uur van alles te doen is. Hier vindt je als je verder loopt de grote discotheken ( QK, TMF Cafe, De Asterisk etc.)
Hier mag je bij sommigen ook naar binnen als je 12 jaar oud bent en krijg je een stempel op je hand dat je geen alcohol mag kopen/drinken, hier wordt echter niet erg op gelet. s’avonds na 11.00 uur wordt het er pas druk en gezellig in die disco’s. ( let wel op je jonge dochters ivm de opdringerige Spaanse knaapjes die zoveel mogelijk willen scoren op een avond en je dochter graag mee naar het strand nemen.
Goedkope supermarkt vlakbij op loopafstand 10min. ( L.t t l e ).
Ik heb er 14 dagen een heerlijke tijd gehad. Op dinsdag ochtend markt langs een groot deel van de promenade net voor de Camping onder het spoor door. Station van Santa SUsanna ligt op 5 min. afstand lopen en daarvandaan voor 6,80 Euro in Barcelona. De opstapbus die langs de boulevard rijdt kost als je instapt ca. 1,75 en dan kan je uitstappen langs de hele weg tot in Malgret de Mar. Volgend jaar ga ik langer. Will Zaaiman ( je mag altijd mailen voor meer info. )