Hi allemaal,
Ik vroeg mij af of iemand mij hier misschien kan helpen.
Ik wil graag samen met een vriendin van mij begin september naar een kustplaatsje ergens in Spanje. Welke plaats ligt nog niet vast, dus daar komt mijn eerste vraag: Heeft iemand tips?
Enne de belangrijkste vraag is eigenlijk, is het wel leuk om pas in september te gaan, aangezien dat wel een beetje na het seizoen is. Kan je er dan nog steeds wel leuk uitgaan en is het weer wel een beetje aardig?
Alvast bedankt ![]()
Tippie:
Hoe zuidelijker hoe beter weer. Natuurlijk wel minder druk dan in het hoogseizoen maar nog best gezellig ( en goedkoper dan in het hoogseizoen- ook op de markten )
Leuke jongeren camping is in het Noorden ( Santa Susanna) BON REPOS hier kun je voor weinig een aangeklede tent huren ook als je maar voor 2 pers. wilt. Ligt vlak aan de boulevard met winkeltjes en gote Disco’s als QK en Asterisk en TMF Cafe, zijn dichtbij. W te N.
Oh ja nog een aanvulling met Transavia vanaf Rotterdam ( als je vroeg boekt ) voor 200 Euro voor 2 pers. voor een retourtje. Met Ryan-air nog goedkoper vanaf Eindhoven. Ook met een bus-pendel-dienst kom je goedkoop op Bon Repos.
W.