Ik ben wel weer eens toe aan een lekkere zon/cultuurvakantie in Spanje! Wie ook!? Zelf ben ik 20 jaar en zoek gezellige dames en/of heren van maximaal 24 jaar om samen mee in Spanje te genieten.
De periode augustus/september zou me goed uitkomen, maar ook andere maanden zijn mogelijk. Mocht je Spanje niets vinden, ben ik ook bereid naar iets heel anders te gaan. Als het er maar lekker warm is!
Camping, appartement of hotel… Ik vind alles best!
Ik ben niet iemand die dagelijks naar een discotheek gaat. Terrasje pikken en oude dorpjes bezoeken vind ik minstens zo leuk.
Laat je horen als je geïnteresseerd en gezellig bent!
hoi ben Bert ben 24 ik kom uit Belgie zou je graag vergezellen naar spanje in deze periode.van discotheek enzo en dingen bezoeken daar kan ik me wel in vinden.je mag me altijd mailen [EMAIL=“bert.wijnen@gmail.com”]bert.wijnen@gmail.com
Hola! Misschien vinden jullie het leuk om naar Casa Amigo in Valencia te komen? Wij organiseren speciale en gezellige vriendenweken in juli, september en oktober. Mocht je er meer over willen weten, dan kan je kijken op onze website: http://www.casaamigo.nl/pages/acties_en_aanbiedingenpag.html
leuke berichten!!! je bent welkom in spanje!! heb daar een oude finca,waar ook het nodige aan moet gebeuren!!
zoek altijd wel mensen die willen helpen als ze er zijn en daarbuiten ook leuke dingen doen.
ik zelf ben super actief en disco`s is van de jaren tachtig!!!
ik ben impulsief en doe vele dingen,en hou zeer zeker van afwisseling
je moet op zeker reageren, lijkt me leuk emailen moet je zeker doen!!
hoor je email heb je al al het goed is!!