Hallo,
Wij willen in 2016 naar NZ en denken er aan om met een camper te gaan reizen of een tent. Nu vroeg ik me af hoe doe je dat nou? Als je een paar dagen op een camping staat met een camper en je wilt ergens naar toe rijden voor een leuk tripje of ff boodschappen doen. Je neemt je camper mee en dan…als je terug komt op de camping is je plekje dan weg? Ik begrijp dat als er een beheerder op de camping is dat deze dan aangeeft dat de plek bezet is, maar als je nou een camping hebt zonder beheerder?
Kent iemand ook http://hugorentals.com/ of andere verhuurder die goedkoop is en wat oudere campers verhuurt?
Groeten Saskia
Nou, dat er toch niemand gereageerd heeft. Toevallig stuit ik op je bericht. In onze ervaring is het zo dat als je bijvoorbeeld voor een dagje weg bent, je je stoeltjes op je plek laat staan als teken dat de plek bezet is. Ik heb nooit gehoord dat die stoeltjes dan gepikt werden. En heb je buren die die dag niet weg gaan, even vragen of ze willen opletten. Met verhuurders kan ik je niet helpen, wel verwijzen naar het topic over Affordable Campers dat vandaag actueel was.
En anders zou ik info vragen bij www.totallycampers.com, een bedrijf van Nederlandse mensen in Melbourne die al bijna 20 jaar bemiddelen in campers van bijna alle verhuurders in Australië, Nieuw Zeeland en Zuid-Afrika. Ze Skypen met je dus dat is ook wel prettig. Mocht je contact met ze krijgen, doe dan de groeten van me