camperreis San Francisco - Las Vegas - Los Angeles

hoi hoi.
pfffffffffffff eindelijk gelukt hoor,ik was toch wat vergeten,nou ja vergeten,bij de camperplek er stonden allemaal groene vinkjes maar moest toch nog wat aanklikken,maar het is gelukt.
de link voor de plek van las vegas lukte nu wel in 1 keer.
heel hartelijk bedankt.
nu rest alleen nog de boeking voor Yosemite.
we hebben alle plekken geboekt die er geboekt kunnen worden,heb jij nog een tip voor een plek in yosemite???.
als het goed is zijn jullie daar ook ?wij 22 en 23 september,24 september rijden we naar de tioga pass.
heb er veel zin in alleen duurt het nog wel even.
groetjes Marja

Fijn dat het gelukt is!

Ik heb even gekeken en zie dat jullie op zaterdag in Yosemite aankomen. Dan zal het nog steeds druk zijn.
Je kunt van te voren al even kijken op http://www.campsitephotos.com/ bijvoorbeeld naar de plekken. Ook op Recreation.gov - Camping, Cabins, RVs, Permits, Passes & More staan afbeeldingen van de plekken en bij de plattegrondjes kun je zien waar ze liggen. Probeer gewoon zoveel mogelijk plekken open te zetten. Het mooiste is wanneer je met 2 man tegelijk kunt zitten. Zet ook de lijst van de campings open, dan kun je daar eventueel ook nog verder. Gewoon om 16.00 uur beginnen te klikken op book now, en de plek nemen die je als eerste krijgt. Van te voren alles al invullen en een account aanmaken, en inloggen. Vergeet vooral niet de lengte van de RV in te vullen, zodat je niet een plek kunt reserveren die niet geschikt is.

Wij gaan niet naar Yosemite dit jaar, maar blijven meer onder in in Arizona. Als het goed is zijn we tegelijkertijd in Joshua tree.
Heb je daar al een campground geboekt? Wij zitten van 6 op 7 oktober op black rock campground op plek A 048

hihihihi en raad eens,ja hoor wij ook van 6 tot 7 october,op plek A024,nou wat toevallig is dat.
kom er net achter dat ik nog 1 plek moet boeken voor Bishop.
ga ik nu maar eens doen.
groetjes Marja

Ik heb even gekeken. Ligt redelijk dicht bij elkaar in de buurt. Kom wel even buurten als we niet te laat aankomen :biggrin:

heel gezellig:cheer:

Deze reis is onze pre-huwelijks reis :slight_smile: Aan het eind van de vakantie op 31 oktober gaan we trouwen in Las Vegas :cheer:

ah jammer dat we er dan niet zijn,hahahahah had ik rijst meegenomen en champagne.
wel leuk hoor weer trouwen in Las Vegas,hihihhii ga je als Elvis.
Maar ik ben er nog steeds niet uit over Yosemite waar we het beste kunnen gaan staan???.

In Yosemite maakt het niet zoveel uit, zolang je maar op een van de pines kunt staan. Liggen alle drie vlak bij elkaar, en zijn alle 3 mooi. Wij hebben op north en op lower gestaan, waren allebei prima. Upper schijnt iets voller en dichter op elkaar te zijn. Het belangrijkste is dat je een plek op een van deze 3 campgrounds te pakken krijgt.

ja dat is het belangrijkste.
ben nu een plek aan het zoeken in Bishop,maar ben nog niets tegen gekomen wat je online kan boeken jij misschien nog een tip??

Wij hebben vorig jaar op browns town gestaan in Bishop, maar niet gereserveerd van te voren. Jullie zitten nu in dezelfde periode als wij vorig jaar, toen was er nog plek genoeg daar.

oke dan boeken we dit niet,en gaan we Browns Town aandoen,dat zag er prima uit,had al een paar andere bekeken maar deze ziet er beter uit.
zo het schiet nu op,leuk om te doen maar ik moet niet te veel gaan kijken hahaha steeds zie je weer andere dingen.
de route staat vast,we hebben jouw suggestie gedaan die je ons eerder had gegeven,dan nog 1 park de belangrijkste en dan is het klaar.
ben mijn schoenen al aan het inlopen wil goed voorbereid zijn,wil zoveel mogelijk de natuur opsnuiven en heel veel zien.
maar zal wellicht nog wel wat vragen hahahah .
groetjes Marja:wereld:

Wat leuk, wij zijn ook 6, 7 en 8 oktober in Joshua Tree NP. Ik zit te twijfelen over de campground: Black Rock of Cottonwood. Waarom kiezen jullie voor Black Rock Campground? Is deze mooier?

hoi anouk.
wij vonden het de mooiste,en heel toevallig staat Marenko daar ook,ik zou zeggen kom erbij,wij hebben plaatsnummer A024,gezellig om ervaringen uit te wisselen.
ik verheug me er helemaal op al is het een heel gepuzzel,vooral de plekken reserveren.
maar ik heb veel steun van Marenko hoor hij weet heel veel en geeft goed advies,hhihi hij wordt nog eens gek van me.
groetjes Marja:vak02:

Wij zijn al eerder in Joshua Tree geweest, Black rock heeft de meeste plekken voor een langere RV. Wij staan liever in state parks of national parks dan op private campgrounds. Voor ons is het deze keer gewoon een overnachting vandaar dat we gekozen hebben voor black rock.

Als jullie nu ook op black rock komen staan, kunnen we er een mini meeting van maken :slight_smile:

Uchuch, Marenko is een vrouw lol2

En heet toevallig ook Marja

whhahahahahahah uhhhhhhhhhh sorry,
zij weet er veel van.
hoe ik er toch bij kom een man hihihi.
:zon02:

Gezellig hoor.

Fiijn dat ZIJ er zo veel van af weet, dan kunnen we gerust op de Black Rock Campground gaan staan :slywink:

reizen jullie ook per camper???Anouko

Nee, wij gaan met auto + tent.

Ligt waarschijnlijk aan de forum naam :slight_smile:

Marenko, is een samenvoeging van Marja en Ko :wink:
Onze website heet dan ook www.marenko.net en bevat de reisverslagen van onze amerika reizen.