camper-van verhuur zw-usa

goedendag,
in maart ga ik voor een maand ongeveer naar de usa, vooral het zuidwesten, nu zoek ik een soort van of camper van om mee rond te reizen, ik heb bij een paar verhuurwebsites rondegekeken maar nergens staan er kleine campers voor 2 personen,
liefst ook waarmee je wel wa miles mag rondrijden zonder dat je megaveel moet betalen.
wie weet er zo’n verhuurcenter?
plaats maakt niet echt uit aangezien ik nog vollop met de planning bezig ben.

grtz,
stef

Hallo Stef,

Als ik Cruise America even als leidraad neem: de 19 footer is zeer compact, maar heeft als nadeel dat je moet klauteren om in je bed te kunnen komen (je slaapt dan boven de bestuurderscabina, dus zo’n kleine huif waar je je hoofd stoot).

Als je de 23 - 25 footer neemt, heb je een bed op de ‘begane grond’ en hoef je je zithoek niet om te bouwen. Best relaxt dus. De huif is altijd nog fijn voor tassen/koffers. Familie van ons hebben zo met 3 personen rondgetoerd (2 ouders+kind van 17 jaar) en dat wilde uitstekend!
Ook Road Bear RV en El Monte RV hebben zo’n model in het assortiment.

Misschien zoek je zoiets? http://www.campertravelusa.com/vehicle_details2.asp?vid=69

hallo!
wij gaan in mei en hebben camper voor 2 geboekt bij:

Ziet er sympathiek uit, blijkbaar een koppel die dit runt, en op internet een aantal positieve reacties gelezen. Wij hebben ook het pakket voor ‘onbeperkte mileage’ erbij genomen, kwestie van niet op een kilometer te moeten kijken.
groetjes!

De kleine 19 ft. van Cruise America en de 23-25 ft. staan samen in de stand van Travelhome op de vakantiebeurs. Misschien een idee om er eens te gaan kijken?