camper plaatsen in Kruger reserveren?

Hallo,
Wij denken eraan om in september ZA te verkennen per 4x4 camper.
Kruger NP gaan wij zeker niet overslaan, maar wij willen niets op voorhand vastleggen. Zo kunnen wij in alle vrijheid rondreizen.
Denken jullie dat het mogelijk is om op het laatste moment nog een vrije plaats te vinden op 1 van de campings in het NP?

Thanks.

Hallo,
Je zou eens bij de Availability Check een datum kunnen ingeven en het resultaat bekijken. http://www.sanparks.co.za/parks/kruger/tourism/availability.php?parent=1 Het is anderzijds wèl zo dat er gedurende de laatste vier weken voor een bepaalde datum weer accommodatiemogelijkheden vrijkomen, nadat sommige mensen hun boeking annuleerden. Als jullie graag naar (een bepaald kamp in) Kruger willen gaan, kunnen jullie dat best toch op voorhand boeken. Buiten de nationale parken zal er in de rest van het land in september geen probleem zijn om een overnachtingsplek te vinden. Wild kamperen is uit den boze en verboden!

Groetjes, Toetske

Thanks,
Geldt dit ook voor de andere NP’s en game parks in de omgeving van Joh en Kruger?

mvg.

Volgens mij kan je best alle Nationala Parken (Sanparks, Ezemvelo, Big Game Parks) op voorhand boeken. Met de andere ofte privé-wildparken heb ik echter geen ervaring.
Houd ook rekening met de schoolvakantievan 21 tot 30 september dit jaar in ZA.
Groetjes, Toetske

1 like

Volgens mij kan je best alle Nationala Parken (Sanparks, Ezemvelo, Big Game Parks) op voorhand boeken. Met de andere ofte privé-wildparken heb ik echter geen ervaring.
Ik weet niet of jullie da nog in ZA zijn, maar houd toch rekening met de schoolvakantievan 21 tot 30 september dit jaar, dan zal zowat overal heel wat volgeboekt zijn.
Groetjes, Toetske

1 like