Camper/kamperen vanuit Johannesburg

Hallo,

Wij hebben in maart twee weken vrij en het idee om naar Johannesbrug te vliegen en van daar een tour te doen met camper of met huurauto en kampeerspullen. Overnachtingen niet van te voren boeken wel globaal route plannen.
Nu las ik dat je voor Kruger bijv moet reserveren. Heeft iemand een idee of ons plan kans van slagen heeft?

Alvast bedankt voor de reactie s.

Gecco

Natuurlijk heb je kans van slagen als de vakantie beperkt houdt. Blijf b.v. in de provincies limpopo kwazulu natal en mpumalanga, drakensberg. dan zal je zien dat je tijd tekort komt. Kruger wel reserveren. succes

Ja helaas wel in Kruger te reserveren. Maar voor de rest niet echt nodig. Wil je een auto en kampeer spullen huren kijk even op.

Veel sus6 en heel veel plezier in Zuid Afrika.

groet uit Kyalami:vak01:

Voor 2 weken zou ik me ook beperken tot de provincies Limpopo en Mpumalanga. Kun je dan een prachtige ronde maken. Kruger Park kun je accommodatie reserveren (en beschikbaarheid inzien) via www.sanparks.co.za
Alternatief voor overnachting binnen Kruger is om nét buiten het park te overnachten. Maar ook dan zou ik reserveren óf niet al te laat ergens gewoon aankomen en horen of er nog plek vrij is. Omgeving Phalaborwa, Hoedspruit, Hazyview e.d. is redelijk toeristisch dus daar zou je dat nog wel kunnen wagen. Voor andere overnachtingsmogelijkheden langs je route zou ik me toch een beetje op voorbereiden!

Groetjes en alvast een hele fijne vakantie (het is al zó maart),
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com

http://www.lathita.co.za

Hoi Gecco,

Weet niet of je al op vakantie bent :slight_smile: , maar vwb het Kruger is het wel handig om van te voren proberen te reserveren. Alternatief is dat je er ingaat en bij het kamp (bijv. Olifants-Letaba-Satara-Skukukza) ter plekke informeerd naar beschikbaarheid. Vaak is er nog wel een plekje beschikbaar, zeker wanneer je met camper gaat reizen.

Succes en geniet ervan :dag:

Groetjes uit stralend zonnig Balule,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Limpopo is fantastisch om te ervaren! Beperk jezelf een klein beetje in de zin dat je niet in 2 weken alles kunt zien. Beter een mooi deel op je gemak doen en volop genieten, dan achteraf op foto’s zien waar je nu eigenlijk geweest bent…Kunstenaars dorpjes zijn leuk, de Rain-queen, baobabs…ik krijg er al weer helemaal zin in!