Cairo naar Kaapstad, 4 maanden

Ola!

Ik ben 17 jaar en ik zoek iemand die ook ‘jong’ is om samen een groepsreis te maken van Cairo naar Kaapstad. Het is een reis met een groep van 24 personen maar ik wil graag met iemand van mijn leeftijd samen gaan.

kijk zelf even op de site: Cairo to Nairobi Overland Adventure - 64 Days Nile Trans - Oasis Overland

groetjes merel

Dat ziet er verdomd goed uit die reis!
(je bent jong en je kunt deze reis nog altijd maken)

hallo,

leuk dat je even reageert. Ik twijfel alleen een beetje over het ‘groeps gebeuren’ want je zit natuurlijk wel vier maanden vast aan een bepaalde route en groep. het beperkt nogal je vrijheid.
Ik weet niet zo goed of ik zelfstandig reizen wel leuker vind. Maar ja, afrika is weer te gevaarlijk voor mij om alleen door heen te reizen. Misschien moet ik toch maar naar australie gaan.

Maar ik vroeg me eigenlijk af of jij ervaring hebt met groepsreizen die lang duren? aangezien je nogal veel gereist hebt (ik keek daarnet even op je site, echt sick man naar hoeveel landen jij bent geweest).

groetjes merel

Hoi Merel
Fantastisch dat je dit overweegt, ik ga een soortgelijke reis vanaf october tot december maken maar dan liftend vanuit Noord-Nl naar Kaapstad. Ik doe dit alleen en waarschijnlijk is het iets makkelijker omdat ik een man ben, misschien komen we elkaar nog ergens tegen :slight_smile: