Busticket Guatemala uit

Bij welke bus organisatie kan ik on line een ticket het land uit boeken. Zodat ik bij binnenkomst kan aantonen dat ik ook weer weg ga. Alvast bedankt,Grtjs Ireen

Beste Ireen,

Je wil denk ik een enkele reis naar Guatemala boeken.
Ik durf niet te garanderen dat een bus ticket voldoende is. Ze zouden moeilijk kunnen doen dat je een vliegticket moet hebben om het land weer te verlaten.
Je kan proberen een online bus ticket te kopen op lineadorada.com.gt of adrenalinatours.com
Je kan ook een vliegticket boeken en deze weer binnen 24uur annuleren.

Groetjes,
Marieke

als je ilegaal of bijna ilegaal in guatemala bent de bus nemen naar mexico je blijft 72 uur in mexico dus 3 dagen daarna kan je terug en geven stempel voor 90 dagen dag 89 doe je weer het zelfde probleem opgelost.

in geval dat je uit nederland komt gewoon retour kopen voor het vliegtuig als het de eerste keer is kan je 6 maanden in guatemala verblijven de tweede keer is 90 dagen in geval is je tweede keer dus 90 dagen kan je bus nemen naar mexico bijv tapachula je gaat de grens over in Tecun Uman naar Hidalgo daarna Tapachula blijf daar 3 dagen ga weer naar guatemala waar je ze weer stempel geven voor 90 dagen enz… opgelost!! Taxi hidalgo naar tapachula (groene taxi) kost 35 pesos mexicanos ongeveer 1.50 euro en is 40 minuten van hidalgo naar tapachula. Hoteletjes in overvloed vanaf ongeveer 400 pesos voor dubble kamer (18 euro) dus effe uitdokteren wat je wilt. Een enkele vliegreis intercontitentaal kost gewoonlijk hetzelfde als heen en terug. Met 6 keer de wereld rond mag ik van ervaring spreken.