Busrondreis

Hallo

Ben dit jaar enkele weken met een camper door Canada getrokken. Is ons uitstekend bevallen. Komend jaar (het liefst in de maand april) willen we een heel andere vacantie: een busrondreis door een deel van de VS. Heeft iemand ervaring met zo’n reis en wie zijn de aanbieders.
Er is wel een reis bij Fox: start LA en einde San Francisco met onderweg o.a. Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon etc. Maar…de reis duurt maar 14 dagen (dus 12 dagen VS). Ik zou graag langer weg willen blijven. Heeft iemand een goede suggestie.
Bedank alvast voor iedere reactie
:dag::dag:
Jack Arentsen

Hi.
Ben zelf nooit met een georganiseerde reis gegaan maar nogal wat van die reizen bezoeken veel te veel plaatsen in te korte tijd en zitten soms in de vreemdste overnachtingsplaatsen omdat ze daar met hotels contracten hebben. Bv vele miles buiten Yosemite in een non descripte stad. Wat is er tegen om zelf een auto of een RV te huren en je eigen route te bepalen? Met de hulp van dit forum zal je een heel eind komen!
Voor georganiseerde reizen zou je Jan Doets eens kunnen proberen, of Hotelplan. Of Djoser.
Yeehaw

Als ik al zou kiezen voor een busreis, dan keek ik eens bij Wereldcontactreizen. Maar liefst op eigen gelegenheid!

Beste Jack,we lazen net je bericht. Kijk eens op www.arizona-taste.com waar wij o.a. een reis in Arizona aanbieden in april 2010 voor 14 dagen. Deze reis is in onderling overleg uit te breiden, voorafgaand aan of volgend op de reis…
Helga en Anne van Muijen/arizona-taste

Hi Jack,
Kijk eens op het overzicht van rondreizen bij http://www.vakantierondreizen.nl .
Tussen de 20 en 25 dagen zijn er een stuk of 8 busreizen, bijvoorbeeld van Djoser, Summum en Baobab (soms grote bussen, soms kleinere, soms puur hotels, soms met kamperen).