Bus van Gemas naar Melaka

Kan er iemand mij informatie verschaffen of er een bus van Gemas naar Melaka gaat? Wij komen vroeg in de ochtend met de nachttrein aan en willen daarna door naar Melaka. Onze trein stopt niet op het station van Tampin wat een beter optie is, echter moeten we dan al vroeg in de avond weg en komen we om 5 uur aan!

Ik hoor graag van jullie:wereld:

Groeten

Frank

hoi,

als je vroeg aankomt heb je tijd zat om even rond te kijken of er bussen staan en anders na te vragen of er een bus is die naar Melaka vertrekt, je kunt dan altijd nog beslissen of je i.p.v. een bus een taxi neemt, de afstand tussen de 2 plaatsen lijkt mij niet zo heel erg groot.

Gr. Frank

Wij hebben ondertussen deze reis achter de rug! Bij de nachttrein hebben we idd gekozen voor een trein eerder maar door 3,5 uur vertraging kwamen we alsnog op een schappelijke tijd aan. Door dat de vertraging in de nacht was opgelopen en wij lekker sliepen hadden we er niet veel last van. Ik raad mensen wel aan bij het wakker worden eerst even bij de conducteur te informeren waar de trein rijd, wij konden na de wekken nog aardig wat uren slapen.

En hebben jullie makkelijk een bus kunnen krijgen naar Melaka?

Frank

Op 10 minuten lopen van het station ligt een busstation, wij hebben daar een lokale bus genomen die er een uur over doet om naar het busstation van Melaka te komen. De bussen gaan om de 30 minuten dus dat is prima te doen. Voor mensen die haast hebben is de taxi een betere optie die rijden van 60 rm naar je hotel, wij waren nu incl taxi vanaf het busstation melaka 23 rm kwijt.

Voordeel van de lokale bus is het contact met de lokale bevolking.

1 like