Van Kuala Lumpur (KLIA) naar Melaka

Wij komen as. zondag om 5:30 lokale tijd aan op het vliegveld van Kuala Lumpur (KLIA).

Op de website van het vliegveld, zie ik niet dat er een bus bestaat die rechtstreeks naar Melaka gaat: KL International Airport (KUL) KLIA and klia2 | Malaysia Airports by Malaysia Airports Holdings Berhad (MAHB)

Het vreemde is dan, dat er op deze website (http://www.journeymalaysia.com/ptamelaka.htm#14) staat dat de Transnasional Coach Service wel rechtstreeks naar Melaka gaat vanaf KLIA.

Waarom staat dat niet op de officiële website van KLIA? En klopt dit? Gaan deze Transnasional bussen ook vanaf KLIA of elders vandaan?

Bij Terminal 2 kun je naar het busstation lopen (volg borden richting de bussen). Vervolgens de trappen naar beneden en ineens sta je niet meer in de moderne luchthaven maar bij een flink brak busstation. Hier vertrekken diverse lijnen, maar ik weet niet of hier de bus naar Melaka ook tussen zit. Wel gaan hier bussen naar LCCT…en daar vandaan vertrekken sowieso voor de deur (zijkant aankomsthal domestic flights) vele bussen waaronder de Melaka lijn…

Transnasional bestaat niet meer? Ik zie ze nog regelmatig rijden haha :)…zeker vergeten de logo’s van de bussen te strippen.