Bunga Permai zeker de moeite waard

>>>Ik ga al jaren naar Bali,(13 jaar) voorheen steeds met mijn vrouwtje, maar die verleden jaar overleden.Ben daarna zelf 1 x alleen geweest, en ga 14 oktober weer voor 3 weekjes en dan 10 december weer 2 maandjes.Waarom ik hier dit neerzet??? Nou , ik wil niemand de schoonheid onthouden van Bunga Permai, in Kedewatan/Bunatan op loopafstand van Ubud.Mocht je overwegen eens naar Bali te gaan, dan is dit zeker een goed verblijfs/uitgangspunt.Leest U maar eens het gastenboek, een en al lof.
www.bungapermai.nl
Zonder meer een topper en zeker als je de prijs kwaliteit verhouding eraan koppelt.Je zult zeker overwegen net als vele voor je dat je er terug gaat komen.Kleinschalig rustig relaxt gelegen hotelletje, en iedereen is er zo lief, heb dat op weinige plekken meegemaakt.Maar oke kijk maar eens op de site.Ik zou het ereg fijn vinden te horen wat U/jullie ervan vinden.Mailt U me maar, kan U er veel over vertellen
[EMAIL=“schuurjans@yahoo.com”]schuurjans@yahoo.com
Dit is mijn directe adres.

Alweer een gratis reclame…:slapen:

Nou Sumbar, lijkt misschien zo, maar dat is zeker niet de bedoeling, wil gewoon als gast iedereen de kans geven dit hotelletje te vinden, en is dus niet zo leuk als je zo een reactie plaatst, maar oke,het is niet anders.Reclame zou ik wel op marktplaats of zo maken

MVG

Hi Nyoman,

Die link naar de website van het hotel is in ieder geval anti-reclame te noemen.
Je krijgt rode kruizen te zien en de site zwijgt in alle talen.

Hoi hoi

Ja klopt hij lah er om technische reden af, maar is nu weer on line
groetjes

Heb voor die prijs een kamer met AC in een luxe hotel…:chin:

Oke no problem, dan moet je daar mooi heen gaan.Prettige vakantie

Bedankt maar dat zal nog even moeten wachten. Wat ik bedoelde is dat de prijzen die genoemd worden niet echt aantrekkelijk zijn. Steek je provisie op misschien? In dat geval vallen de prijzen uiteraard voor jou wel mee…:vak02:.

Ik vond dit wel sympathiek in het restaurant:

Kinderportie (voor kinderen tot 11 jaar) 50% van de normale prijssmkiek

Hier jouw PM’s aan mij. Erg kinderachtig, net een jankend en dreinend kind. Kop op misschien willen er nog wat toeristen jouw onder ieders aandacht gebrachte etablissement bezoeken…:dag:

***waarom al dat gedoe en dat sarcasme, vraag ik daarom???doe me een lol en ga op vakantie waar je zelf wilt en val me verder niet lastig, vindt dit echt niet leuk, ikl doe dit allemaal om ervoor te zorgen dat de mensen in deze regio door te werken bij zo een hotel een beter leven en inkomen hebben , en verder nergens om

Mvg ***


***Heb de webmaster gevraagt ke te verwijderen als je zo doorgaat, dit slaat nergens op ***

Aldus Nyoman na wat kritiek op zijn posting.

Het lijkt wel WO II, ik geef je aan bij de Gestapo als je dingen schrijft die ik niet leuk vind. Kom nou Nyoman, een beetje rielekst, dat heb je toch wel op Bali geleerd toh? Of kan je niet tegen de aanblik van het weer vandaag :smiley:

Ik vind de voorwaarden (de kleine lettertjes)van Bunga Permai ook wel iets typisch Nederlands hebben, je voelt je meteen thuis:


Speciale korting:
7 nachten = 6 betalen
14 nachten = 12 betalen
21 nachten = 18 betalen

Annulering door de reiziger:
Bij annulering tot 60 dagen voor de dag van aankomst 20% van de reissom
Bij annulering tot 30 dagen voor de dag van aankomst 50% van de reissom
Bij annulering tot 10 dagen voor de dag van aankomst 80% van de reissom
Bij annulering vanaf de 10e dag (inclusief) tot de dag van aankomst of later de volle reissom

Alweer legge katten Serikambelo? Meneer begint gewoon een hotel om op Bali aan die inboorlingen werk te verschaffen. Mag dat dan niet?
Hij betaalt ze, als Nederlandse onderneming/ondernemer, ook uit in euri’s en overeenkomstig het in Nederland geldend wettelijk minimumloon.

Meneer Chiel zou het wel willen doen, die betalingen, maar hij heeft veel meer klanten nodig dan die er nu komen…:vak02:

Nou katten is een beetje groot woord voor het aanhalen van wat typisch Hollandse kneuterigheid. Ik denk dat het hotel uitstekend geschikt is voor Nederlanders die graag landgenoten in Indonesie tegenkomen om zich veilig te voelen met al die onbetrouwbare bruintjes om zich heen. Hier weet je tenminste waar je aan toe bent, niet komen opdagen toch betalen :smiley:

Het is wel de moeite waard, maar is het nog steeds de moeite waard om Bungalows, villa’s, hotels te verhuren, valt het nog wel redelijk te verdienen??
Was vorig jaar op bali, en op straat kreeg ik van die reclamejongens die je staande houden om een Hotel bij hun te boeken, want die hotels waren vrijwel leeg en ze waren naarstig op zoek naar klanten, is dat nu nog zo, want Bali heeft toch best veel van al die onderkomens, dus veel concurrentie

:vak01:

Wat een gezever over de prijs, deze prijzen in bunga permai zijn niet echt duur te noemen…En een kamer met AC in een luxe hotel voor die prijs???Ik zat deze zomer een paar dagen in Nusa Dua en daar betaalde ik wel 6x zoveel per nacht als de prijs van Bunga, wel ook met AC maar die heb ik altijd uitstaan…

Was het dit hotel Senior? Vanaf 250 Usdollar…:slapen:
Welcome
Located minutes away from the Bali Ngurah Rai International Airport on the sun-drenched shores of beautiful Nusa Dua, Nusa Dua Beach Hotel & Spa’s 23 acres of sculpted gardens provide an oasis of space and tranquility in the heart of exotic Bali. The accomodation features 381 rooms and suites in a resort hotel that invites you to immerse yourself in the pageantry of one of the world’s most vibrant cultures.
A palace of refined luxury and privileged hospitality, this 5-star diamond hotel in Bali has welcomed Kings and Queens, Presidents and Prime Ministers since its grand opening for guests who expect the extraordinary to be an imperative, an unforgettable holiday experience awaits you at this luxury Bali Hotel.


[URL=“http://www.nusaduahotel.com/great-deals/”]

[URL=“http://www.nusaduahotel.com/great-deals/index.cfm/deals/1/”][URL=“Nusa Dua Beach Hotel & Spa - 5 Star Luxury at NUSA DUA BEACH”]