Ubud - Bunga Permai

**Wij gaan al meer als 9 jaar elk jaar naar het zelfde hotelletje op bali,goed schoon betaal en betrouwbaar.Als er mensen zijn die een echt goed adresje zoeken weg van alle drukte en hemels mooi gelegen midden in een kampong tussen de rijstvelden dan!!! is hier de kans om eens op een site te kijken die ervan is gemaakt.Werkelijk je geloofd je ogen niet als je eraan komt.SCHITTEREND gewoon en lieve behulpzame mensen,maar dat zijn ze wel op de meeste plaasen in bali dacht ik.Toch heeft dit iets dat NET iets anders als alle andere **
.Als je elke dins en donderdag wilt bingo spelen??? ja dan moet je hier niet zijn.En elke dag volop feesten???ook al niet.Nee dit is vakantie zoals ie behoort te zijn.Je bent er echt gast en geen nummer of zo.Maarja ik kan er uren over schrijven,kijk maar zelf op de site eens en mocht je meer willen weten vraag of mail me maar oke???


www.bungapermai.nl
groetjes en wie weet tot mails.
Heb er zelf ook veel foto’s van en zelfgemaakte DVD dus als je eens wilt kijken naar dat spul??? oke kop koffie is er dan gratis bij die krijg je van mij.

oke erg goede site

Toegeven…van wat ik zo zie op de site qua accomodatie en prijzen is het zeker de moeite waard.

over drie weken ga ik er zeker naar toe!

groeten stefan

Ja, allemaal waar.
Het beste wat je op bali kan overkomen !!
Was 2 maanden in Indonesie in feb/ma 2006 en gebruikte bungapermai steeds als uitgangspunt/rustpunt voor de volgende trip. Lieve mensen, prachtige kamers, een heerlijke sfeer, lekker eten, fijn zwembad, geweldige massage van Juni, kortom een paradijsje op aarde !!!

gisteren teruggekomen uit bali! We zijn een paar dagen in hotle bunga permai geweest. Het was er super, lekker rustig mooi uitzicht etc. Het is tevens een perfecte uitvalbasis voor ubud. Voor 3000 rhupia met de bemo zit je al in het bruisende centrum. kortom perfect een echte aanrader dus!!!

gr. Stefan

Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande berichten. Ook wij hebben alleen maar goede ervaringen met Bunga Permai. We zouden slechts een paar dagen blijven maar dat werd ruim een week en na onze rondreis op Java zijn we hier ook weer teruggekomen. Heerlijk rustig, mooi gelegen, vriendelijke mensen, inderdaad een aanrader!

:unibrow: He hallo mensen


Ja ook wij gaan al jaar en dag naar Bali enwel elk jaar omstreeks oktober en steeds 3 a 4 weekjes afhankelijk van de tijd die we hebben.Mocht iemand interress hebben in ons ultime adresje??? neem dan eens een kijkje hier.


www.bungapermai.nl




Is een echt kleinschalig paradijsje.Zijn er mensen die hier al eens zijn geweest???Zou dat dan erg graag horen.

Bunga Permai is in een woord geweldig!! Wij zijn nu 2 weken terug en hebben nog steeds een beetje heimwee. Wat een prachtige omgeving, heerlijk hotel, lekker eten. Ontzettend vriendelijk personeel. Wij zouden er 5 dagen blijven en hadden ergens anders gereserveerd.
Na één dag wilden we al terug naar Bunga Permai en ondanks dat de andere accomodatie al betaald was zijn we toch weer teruggegaan. We zijn nog nooit 2 x op dezelfde plek geweest maar Bunga Permai zal voor ons een plek worden waar we terug zullen komen. Volgend jaar weer!!

bedankt voor t onder de aandacht brengen van dit mooie hotel. heb de site opgeslagen voor een volgende vakantie.

Helemaal eens met vorige recensies. Echter één kleine kanttekening of zoals je wilt opmerking. Voor sommigen is het wellicht iets te rustig. Je kunt niet even b.v. 's avonds nog een klein wandelingetje maken door een straatje vol met restaurantjes, warungs, internetcafé 's etc. Het is er zeker als je het prefereert adembenemend stil. Een ideaal hotel voor rustzoekers.

P.s. Volgens mij heb ik jou, Giel, vorig jaar mei in Ubud ontmoet. Ik deed toen mee aan de Baliwandelvierdaagse. Het was in het centrum van Ubud tegenover het Lotusrestaurant. We hebben daar toen genoeglijk gesproken over o.a. de mooie wandeling die je dwars door de rijstvelden kunt maken vanaf Bunga Permai.

Gr. Jan

Hallo,

Het is inderdaad een mooi hotel! Wie weet om over na te denken voor een volgende vakantie. Taman Ahimsa (www.taman-ahimsa.com) is trouwens ook geweldig. Wij zijn net terug van de meivakantie en het is er lekker rustig en aan het strand. Heb hierover een stukje gepost. Wie weet iets voor iemand die uitgekeken is op bunga permai :slight_smile:

Groetjes,
Kevin

Wel jammer dat het zover buiten het centrum ligt. Ik ga alleen en daarom wil ik toch echt wel wat in het centrum zitten, in ieder geval loopafstand voor 's avonds. En natuurlijk betaalbaar.

ziet er schitterend uit maar is wel van een heel andere prijsklasse

Helaas zijn ze per 1 januari 2013 gesloten :frown: