Bulgarije 2009

Beste lezers!!

Sinds 1 maand zijn de meeste reisgidsen voor de zomer 2009 weer uit en zijn er dus volop reizen te boeken naar Bulgarije!!

Hebben jullie al geboekt, en zo ja, waar gaan jullie heen?! Of zijn er plannen om te gaan en twijfel je nog?

:dag:

Weet er iemand iets van Appartement Viva in Sunny Beach? Wij gaan er van 16 -27 juli heen maar er is zo goed als niks over te vinden op Internet.
Misschien is het wel net gebouwd dan…

Viva - Sunny Beach
Zojuist meteen toegevoegd!!!

Ik en mijn vriend hebben in september een week vrij gevraagd. en zijn van plan om dan een weekje lekker goedkoop naar de zon te gaan. waarschijnlijk bulgarije :). last minute boeken ofzo

Hoi Jenny!

Wat leuk om te horen dat jullie plannen hebben voor Bulgarije! Leuke bestemming!!
Wanneer in september hebben jullie plannen? Het is namelijk zo dat het tegen het einde van september wel wat wisselvallig zal worden qua weer!

Gr. Cynthia

we hebben 10 tm 20e vrij dus… raad je het aan of niet ?? haha …

Het weer is altijd overal onvoorspelbaar… Ik zou het zelf wel gokken… Maar voor s’avonds zou ik wel een vestje meenemen… het kan namelijk wel afkoelen…

oke nou thanks voor de tip. want we willen eigenlijk wel ergens heen waar het dan nog warm is…

Hallo,

Bulgarije heeft een heel groot potentieel als het gaat om wintertoerisme. Ikzelf ga al enkele jaren skiën in Bansko, dat is zo’n 160 km ten zuiden van de hoofdstad Sofia, en het skioord zelf iwordt elk jaar beter. Ze hebben daar in 2009 nog trouwens een groot deel van de wereldbeker gespeeld, dus nu is de infrastructuur er echt tip top, en de prijzen zijn er echt laag tegenover als je gaat skiën in bijvoorbeeld Zwitserland, Frankrijk of Oostenrijk (waar je je blauw betaalt aan een koffie’tje in het restaurant van het station).

Ik vertrek half december, verblijf in het zeer goede Uniqato Hotel, heb dit geboekt via de Belgische firma GloBalkan (zeer goede service en de beste prijzen die ik heb gevonden). Ik laat zeker iets weten als ik terug ben, maar ondertussen kan ik het jullie alleen meer aanraden. Ah ja, voor wie interesse heeft, hier vind je de website van GloBalkan.

Veel snowboardgenot aan iedereen, en mss zien we elkaar daar :slight_smile:

P