Bulgarije eind mei/ begin juni

**Hallo, ik ben een gezellige, spontane vrouw fulltime werkend(61). Ik woon omgeving Den Haag, Ik wil er vanaf eind mei tot begin juni of begin september 2 weken, even tussen uit. Al mijn kennissen zijn gebonden, dus gaan niet met mij mee. :crybaby: Ben jij ook alleen (en uit mijn omgeving?) en ben je van mijn leeftijd (vrouw en niet lesbisch) of jonger? Wie weet kunnen we er dan samen wat leuks van maken. Bulgarije is een heel mooi en vooral goedkoop vakantieland. Goudgele stranden, prachtige vrij nieuwe hotels en mooie excursies. Temperatuur in mei zo rond de 26 graden dus niet te warm om ook lekker te winkelen of wat anders te ondernemen. Tussendoor even lekker relaxed aan het strand liggen hoort er natuurlijk ook bij. Heb je interesse, stuur me dan een emailtje. Het liefst iemand bij mij uit de omgeving zodat we voor die tijd elkaar beter kunnen leren kennen. Het lijkt me fantastisch om op deze manier een lieve gezellige reisgenoot te vinden, en wie weet worden we wel hartsvriendinnen. **

Hallo, Ik kom ook uit de omgeving van Den Haag en zoek ook mensen die het leuk vinden af en toe een reisje te maken zowel in Nederland als in het buitenland. Bulgarije is voor mij nog onbekend. Misschien heb jij daar wat meer informatie van. Groetjes Marjan