Het weer in september

Hallo
Ik ga 14 sep voor 15 dagen naar bulgarije:vak01:, weet iemand ook hoe het weer:zon02: daar dan is…
Heeft iemand nog leuke tips?

Groetjes Esmeralda:dag:

Hallo

Ik vertrek op 13 sept. tot 21 sept. naar zonnestrand in Bulgarije. Welk hotel heb jij geboekt? Misschien kunnen we eens iets samen doen?

Groetjes :zon02:

hallo Esmerelda,

wij (m’n twee kinderen en ik) zijn juist een week terug.
Het weer was daar 's morgens het beste (tegen de 35°) :zon02:en tegen de middag werd het bewolkt.
Dan kon het zijn dat het ofwel regende ofwel onweerde, maar na een paar uurtjes was alles alweer opgeklaard en kon je terug naar het strand of zwembad. Wij lagen in hotel Flamingo, goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Het is daar héél goedkoop, alles eigenlijk. Eten, kledij, drankjes, coctails…
Juist aan zee liggen moet je betalen en eigenlijk vind ik dat dan wel een beetje aan de dure kant, per ligbed en parasol is het 7 Lev en als je dan alle dagen met je gezin gaat komt dat wel duur uit!!

Het Aquapark in Nessebar is heel leuk, maar je moet wel het park daar nemen, want er is er nog eentje dichterbij, maar die is niet zo groot.

Stella Di Mare, D’Jannies zijn lekkere resto’s om te eten.

Ziezo hoop dat ik je een beetje geholpen heb,
als je nog verdere vragen hebt, wil ik je altijd antwoorden.

Veel plezier in september:vak02:

Ch.

Hoi

Wij gaan 3september voor 14 dagen.wij gaan naar hotel majestic voor de derde keer.
Wij zij in sept 2007 geweest was het warm overdag gemiddeld 27 graden maar savonds koelt het wel af je moet wel een jasje meenemen ook kleding met lange mouwen.:zon02:

gr margaret

gemiddelde temperaturen in Bulgarije liggen voor augustus en september aardig bij elkaar. denk aan de 18-20 graden met een paar dagen met neerslag.
omdat de zee voor Bulgarije niet zo diep is blijft het zeewater in bijvoorbeeld september aan de hoge kant. :zon02:

Dus jij gaat naar parijs eind dit jaar, niet verkeerd:)
Maar ik ben afgelopen sep. geweest, t’was echt super.
we hebben lekker weer gehad, t’was alleen jammer dat het seizoen bijna ten einde was dus er ging al heel veel dicht.

Groetjes Esmeralda

Wij vertrekken 16 september 2010 voor 8 dagen naar Sunny Beach
Zijn er dan nog excursiemogelijkheden? Is alles dan nog een beetje open of is het daar dan al echt einde seizoen?
We gaan naar Iberostar Sunny Beach Resort is dat wat centraal gelegen?
Alle tips zijn welkom!!.

Hey hoi

Wij zijn vorig jaar 14 sep geweest.
Excursies zijn er dan nog wel volop dus dat is geen probleem alleen je zit wel aan het einde van het seizoen.
Barretjes en restaurantjes zijn veel gesloten, er is nog wel wat open hoor, dus je kan je wel vermaken en wat nog een leuke bijkomstigheid is is dat de cocktail meestal een stuk goedkoper zijn:smile: + de kleding is allemaal afgeprijst, omdat je aan het einde van het seizoen zit.
's avonds koelt het daar wel enorm af dus lange broek en trui is wel verstandig om mee te nemen.

Als je nog vragen hebt, kom maar op!

Groetjes

We gaan voor het eerst dus alle tips zijn welkom!!!
Welke excursies moet je er beslist doen, wat moet je er beslist gezien hebben, welk restaurant/barretje is de moeite waard?
Zijn er verder nog tips?
Dingen die je moet doen of juist niet moet doen?
Geen fietstaxi nemen is het enige wat ik nu gehoord heb.

Iberostar Sunny Beach is zeer centraal gelegen… Zodra je de boulevard oploopt zijn er al diverse winkeltjes/barretjes etc. te vinden… Mooi hotel ook, heb daar zelf 3 nachtjes geslapen voor mijn werk

@ Anita72,

hallo, dat is zeker waar, geen fietstaxi nemen op de boulevard,
ziet er uitnodigend uit, maar heb enge verhalen gehoord ervan,
dus ik heb het zeker niet durven proberen!!!
En hun muziek is met zo’n supergrote beatboxen, dus geluid is loeihard!

Veel plezier

Grtjs

1 like

De datum dat we vertrekken komt langzaam dichterbij.
Iemand nog tips of suggesties?
We vertrekken 16 september voor 8 dagen.
Merk wel dat het heeeel rustig is op het bulgarije forum

Hoi,

Ik ga zelf 9 sept tot 23 sept.

Wat ik op het internet vind, zijn de verwachtingen goed, qua weer, maar ik ga ook voor de eerste x, dus…

Voor mij wordt het ook de eerste x vliegen, ook wel spannend.

Ik ga naar Zonnestrand.

Wij gaan ook naar Zonnestrand van 16 tot en met 23 september dus misschien zien we elkaar daar nog!!!
Wij gaan naar het Iberostar Sunny Beach hotel.:vak02:

OK,:cheer:

wij gaan naar hotel FENIX, dus, wie weet…

Hallo,

Ik ga 9 sept naar Varna, ben wel in anderde delen geweest maar de oostkant nog niet.
Dus alle leuke tips zijn welkom…

Greetz