Wij (2 meiden) willen begin september naar Bulgarije maar we kunnen niet kiezen of we naar goud of zonnestrand moeten gaan.
Wie heeft er tips…
We willen wel wat van de omgeving zien, is er verschil in excursies die je kunt maken als je voor goud of zonnestrand kiest? En welke van de 2 heeft dan de leukste excursies?
's Avonds vinden we het gezellig om op het terras te hangen maar ook om en af en toe naar de disco te gaan.
Kan iemand mij vertellen wat voor weer het begin/half september is, ik hoor er heel verschillenden verhalen over.
Ik ga zelf half september naar het zonnestrand.
Kunnen jullie me vertellen hoe het weer daar dan is?
De verhalen erover zijn inderdaad nogal verschillend.:vak02:
Ik ga ook naar Bulgaria in de 2de week van sept, Varna Goudstrand!!!
De weersverwachting is rond de 25 graden, jippie lekker in de zon liggen dusssss…
Wens jullie heeel veel plezier daar en miss komen we elkaar wel ergens tegen…
Luxe en rust? Goudstrand
Drukte, uitgaan en los tot in de late uurtjes? Zonnestrand!
Zelf kies ik altijd voor een combinatie van het Zonnestrand en het binnenland, wat qua prijs & cultuur veel aantrekkelijker is!
Het weer in september is meestal goed, rond de 25 graden al is het in juli en augustus warmer
het verschil tussen beide is vrij groot. Goudstrand is kleiner van formaat en omringd door groen. Hierdoor heeft Goudstrand een wat meer persoonlijkere en kleinere indruk. Ondanks alles, is alles aanwezig in Goudstrand. Je kan er zonnen, feesten, wandelen en shoppen. Net naast Goudstrand (wandelafstand) is er een natuurpark, wat ook iets vrij uniek is in een massatoerisme bestemming.
Zonnestrand is vlak, kent geen belemmeringen om te groeien en is dan ook uit zijn voegen gebarsten. De bestemming is heel groot en groen is er veel minder dan in Goudstrand. Daardoor is de aanblik grootser en minder intieme sfeer dan Goudstrand. Er is echter meer keuze daar de bestemming groter is, en de concurrentie is er groter, wat betekent dat de prijzen er goedkoper zijn. (waardoor echte feestneuzen ook Zonnestrand verkiezen)
Er is ook een mooie vergelijking tussen beide te vinden op www.bluebird-travel.be