In oktober vertrekken we met 2 kleine kinderen naar Z-Amerika. Voordat we onze camper dan hebben, hebben we wat tijd in (of in de buurt van) Buenos Aires. Wie weet een goede - niet te dure - accommodatie voor ons voor de eerste week? En wat zijn dan leuke dingen om met hen te doen? We kunnen ze niet alleen laten natuurlijk, dus tango lessen zitten er bijvoorbeeld niet in.
Allerlei andere tips over Buenos Aires, reizen met de camper door Argentinie, reizen met kinderen in Argentinie, etc. zijn welkom.
Hola, leuk zeg dat jullie dit gaan doen.
Ik kwam toevalig laatst op de blog van deze mensen, zij reizen ook door z-Amerika en hebben ook 2 kleine kinderen. Je haalt hier vast wel wat ideetjes uit.
Wat betreft de accomodatie, ik zou gewoon een app huren, dat is vaak het voordeligste alhoewel je het natuurlijk zo goedkoop en duur maken als je zelf wilt.
Met kleine kinderen is Palermo Viejo, Botanico denk ik het geschikst.
Heb zelf ervaring met onderstaande links. Goede service.
Leuk dat het gelukt is, Ik denk alleen wel dat je op deze manier ietsjes duurder uit bent.
Vamosargentina haalt oa zijn taallessen bij Amauta en zij moeten er natuurlijk ook aan verdienen evenals de verhuur van de app
Hmm, qua appartement is het het goedkoopst wat we hebben kunnen vinden tot nu toe en ook de taallessen leken niet al te prijzig. Maar toch maar eens even kijken nog bij die organisatie die jij noemt…