Budgettips en tricks voor backpacken Turkijke

Mooi he internet, en leuk al direct wat van je te horen.
Om echt goedkoop te slapen in Istanbul heb je eigenlijk iemand nodig die je helpt. In Hostels is meestal wel enige ruimte om te onderhandelen over de prijs. Is alleen afhankelijk hoeveel kamers er op dat moment verhuurt zijn. En je hebt al van enige mensen gehoort dat je niet in het meest gunstige seizoen rijst. Hier nog een linkje met hostels in Istanbul klik

Internetten is gratis bij ons hostel, dus wel heel erg gemakkelijk. Afdingen op de prijs hier lukte van geen meter. Zelfs toen we aangaven dat we voor de laatste 2 dagen nog een hostel zochten en alleen terecht konden bij een verwant hostel kwam het op niks uit toen we aangaven dat 100 lira per nacht te veel was. Dat vonden ze echt heel erg vervelend, maar ze konden het gewoon niet maken.

Ik ben heel benieuwd hoe de bus gaat bevallen. We rijden met Metro zometeen en die moet volgense de werknemer hier echt top of the notch zijn op het moment met veruit de nieuwste bussen, een tv per stoel, gratis eten en drinken, wc aan boord etc. Ik ben heel benieuwd.

Thanks voor de link trouwens, die 2e ga ik onthouden en misschien morgen wel even kijken of er wat te boeken valt. Die 1e is bij Taksim square waar we nu zitten, best ok maar vooral als je op stap wilt etc en laten wij dat nou net niet willen.