Wij willen volgend jaar eind juli graag naar Kenia met onze jongste zoon. Na veel speurwerk hebben we (denken wij) de goedkoopste vlucht gevonden. Via budgetair, vanuit Brussel met Ethiopian airlines.
Wie heeft er ervaringen met een ticket boeken op internet via deze organisatie en wie kan ons vertellen hoe Ethiopian airlines bevallen is??
Hoi,
ik heb geen ervaring met ethiopia airlines, maar als ze niet veilig zouden zijn dan worden ze ook niet aangeboden op Nederlandse/Europese websites.
Ik heb wel ervaring met budgetair.nl. 2 maanden geleden vlucht geboekt naar Indonesië, ze waren duidelijk de goedkoopste. Site werkt ook prima en toen ik nog een vraag had, waren ze goed telefonisch bereikbaar. Ik hoor ze ook veel op de radio, dus het is echt wel een betrouwbare partij. Vrienden van mij hebben vorige week ook bij budgetair geboekt en dat ging ook goed. Dus so far so good.
Gr. Els
Wij hebben alvast slechte ervaringen met BudgetAir. Ik zou het nooit meer doen, ook al hebben ze soms wat betere prijzen.
Wij regelden in april 2012 via BA een namiddagvlucht bij Turkish airlines voor een vlucht in juli. ± 1 maand later krijgen we de melding dat TA de vlucht schrapte en we kregen van BA 2 alternatieven, nl 1 ochtendvlucht dezelfde dag of 1 dag later (bij moment van boeken waren deze vluchten een stuk goedkoper! wij krijgen geen geld terug).
Wij moesten hieruit kiezen, dus we deden dat dan maar, al was het tegen onze zin. Ik nam toch maar een contact op met TA en daar vertelde men mij dat BA ons alle vluchten van die dag (waaronder bvb een middagvlucht) kon geven als alternatief. Dat kon niet volgens BA, maar een paar dagen later konden we dan bij BA toch de vlucht herboeken, mits een opleg te betalen, (dubbel zo duur als wat TA me voorstelde)! Daarna kreeg ik geen enkele reactie meer op @. Je zou ze wel nog kunnen telefoneren op … een betaallijn!
Is het toeval dat BudgetA ons alleen goedkope vluchten geeft als alternatief? Is het toevallig dat ze dubbele prijs aanrekenen voor herboeken?