Budget Thailand

Hoi allemaal,

Denken jullie dat je voor 3 weken in Thailand rondkomt met 1100 euro pp?
Inclusief slaapplek, niet luxe, maar niet extreem low budget?

Groetjes

Het ligt er ook een beetje wat jullie verdere plannen zijn in Thailand. Gaan jullie bv veel uit,reizen per vliegtuig,veel excursies etc. Ik reken voor mezelf ook altijd zo’n beetje 50 a 60 euro per dag en daar kom ik eigenlijk altijd wel mee uit,en ik reis ook zeker niet extreem low budget.Ik slaap ook gewoon in een lekker bed en bij mijn overheerlijke somtam drink ik ook gewoon iedere avond een lekker biertje. Mijn bedrag komt zo’n beetje overeen met jullie bedrag dus ik zeg prima budget. Thailand is net als ieder ander vakantie land je kan het zo gek maken als dat jezelf wilt.

groet,
Rik

Dank je wel voor je reactie! Dat klinkt goed.

We hebben het redelijk open gelaten. Van Bangkok naar Koh Chang, van Koh Chang naar Kanchanaburi of Pai, Khao Sok en dan als afsluiting naar Koh Tao.

Maar dit is slechts een plan, het kan natuurlijk nog zo zijn dat we daar iets anders besluiten.
Ik was wel van plan een creditcard mee te nemen voor noodgevallen.

Oooo ik heb er zin in!!

Leuke route hoor! Het open laten is (vind ik) ook het meest relaxt reizen.Er is zoveel te zien en te doen en als het je ergens bevalt kan je tenminste ook lekker blijven hangen.

Hahaha dat je er zin in hebt kan ik me heel goed voorstellen hoor!! Ik kan ook niet wachten tot het weer 25-12 is

Kort en bondig,Ja!!

Toch even een tipje, wij gaan dit naar Baan Rim Nam op Koh Chang! Dit jaar voor het eerst naar dit guesthouse. Maar ziet er super uit! Google maar eens. Voor de rest zijn de resorts op Koh Chang best aan de prijs. Of je moet meer richting het zuiden gaan. Leuke bungalows voor een paar 100 baht per nacht.
In Kanchanaburi zou je eens langs kunnen gaan bij een kennis van mij, hij weet veel goede adresjes. Heeft 2 barren en een reisbureau. (Rainybar)

Nou ja, zie maar, zoals je al zei, je weet nog niet waar je beland. Maar een tip is nooit verkeerd dacht ik zo.

:chin:Als je geen al te gekke dingen doet is dit ruim voldoende zeker nu de wisselkoers weer een beetje aan het aantrekken is
succes :thailand::cambodia: