Brussel - Auckland, stopover in Engeland. Kunnen we hier de stad in?

Hallo,

een vraagje, we vertrekken binnenkort van Bxl naar Auckland.
Ons schema is als volgt:

Bxl-London Heathrow
London - Singapore
Singapore-Auckland.

Nu is mijn vraag: als we in London toekomen, is er veel tijd over. Mogen we dan de stad intrekken of moeten we in de luchthaven blijven?

Txs,

K

Hoeveel tijd heb je echt over ?? En waarschijnlijk moet je in LHR ook nog eens van terminal veranderen…
Ik denk dat je vrij bent om in Heathrow de luchthaven te verlaten om de stad in te trekken. Maar waarom zou je de stad intrekken ?? Ik vermoed dat "downtown Londen toch wel ettelijke 10-tallen kilometers van Heathrow verwijderd is. En komt er dan nog eens bij dat je nadien opnieuw langs de douane moet passeren… Stel dat je de tijd uit het oog verliest, wat dan ?? Ik zou zo’n verre reis echt niet willen verspelen door even “over en weer” naar Londen te gaan. Op de luchthaven zijn er genoeg winkels / restaurants / … om de tijd door te brengen :wink:

Ik had vorig jaar (ik vloog met Qantas via Bangkok en Syndey naar Auckland) in Heathrow ook ettelijke uren tijd tussen aankomst uit Brussel en vertrek naar Bangkok en heb die doorgebracht met wat rondwandelen in de terminal, wat lezen en wat praten met medereizigers !! En voor ik er erg in had, moest ik naar de gate gaan om in te stappen !!!

Ik zou persoonlijk in de luchthaven blijven. Maar het is en blijft jouw keuze natuurlijk !!

BTW, prettige vlucht >>> en geniet van je verblijf in Nieuw-Zeeland :vak01: