Broome-Darwin-AliceSprings-Adelaide vanaf begin november 2013

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellig en ondernemend iemand om vanaf begin november 2013 mee te reizen. Als het allemaal door gaat vertrek ik dan voor de derde keer Down Under. Ik heb al verschillende delen van Australië gezien maar heb de route Broome, Darwin, Alice Springs tot Adelaide nog niet aangedaan, een reden om terug te gaan dus! De vorige keren heb ik gereisd met eigen vervoer (camper of auto) waardoor ik weet dat dat enorm veel vrijheid geeft. Overal naar toe rijden waar je wilt en overal stoppen wat je de moeite waard vind (als fotograag persoon is dat ideaal!). Een auto huren voor mij alleen is een beetje prijzig en alle indrukken delen met iemand vind ik ook wel prettig, vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die met me mee wil reizen. Ik heb nog geen concreet plan maar ik heb, denk ik, tussen de 6 en 8 weken de tijd. Of ik die ook helemaal aan dit traject wil besteden weet ik nog niet, misschien dat ik ook nog een een deel aan wil doen waar ik al eens geweest ben… Opties genoeg!

In het kort wat over mezelf: 29 jaar oud, ondernemend, actief, maak graag foto’s, weet wat ik wil, spontaan, houd van gezelligheid/plezier maken/lol hebben. Ik ben dus graag bezig maar op z’n tijd even relaxen of een wijntje/biertje 'savonds kan ik ook wel waarderen! Wat ik in mijn reisgenoot zoek? Een gezellig persoon die ook graag actief is en dingen onderneemt, graag contact maakt met locals en andere reizigers en die flexibel is ingesteld.

Lijkt je dit wat? Laat het me dan weten (mag ook via een privé berichtje natuurlijk).

Ik hoop van je te horen!

Groetjes Els

Hé Els,

Blijft mooi hè die kant op gaan! Ben zelf vorig jaar voor het eerst geweest en heb toen de oostkust bekeken. We hadden een auto gehuurd waardoor je inderdaad vrij om kan gaan met je route e.d. ideaal! Erg mooi ook de oostkust wat dat betreft… Ga dit jaar 31-10 die kant op met een kleine pauze in Indonesië om ff op adem te komen. De 6e van november arriveer ik in Sydney om dan bijna jou omgekeerde route te doen. Ik eindig alleen in Darwin. In totaal ben ik er zo’n beetje 5 weken.

Wellicht kunnen we halverwege bijkomen met dat wijntje/biertje en wat tips uitwisselen :wink:

Groet Ronald