Reisgenoot gezocht voor Perth - Broome Nov/Dec 11

Hey,

Mensen ik ben 38 jaar, en opzoek naar een reisgenoot voor een mooie reis langs de west kust van Australie. Ongeveer het traject tussen Perth en Broome, of Darwin. Ik ben van plan om dit in zes weken te doen en dus te reizen van begin November tot half December. Mijn voorkeur gaat uit om dit me een Camper te doen. Hiermee kan je gaan en staan waar je maar wilt, en de mooiste plekken uitzoeken.

Groeten Martijn.

Hey Martijn,

Ik ben Noelle, 35 jaar en wil al jaren terug naar Australie. Ik wil ook de westkust zien. Ik wilde vorig jaar alleen gaan, met Greyhound rondtrekken. Ik heb hier vanaf gezien omdat ik niet zo’n beste rug heb. Ik ben heel avontuurlijk maar wordt dus helaas wel wat belemmerd door mijn rug, lange stukken auto rijden kan ik niet. Vandaar dat met een camper ideaal zou zijn voor mij. De periode is ook prima en 6 weken moet ook lukken.
Misschien vind je het helemaal niets dus wacht ik even je reactie af.

Groetjes Noelle

Hoi, Noelle.

Wat leuk dat je reageert op de oproep. Nu is het zo dat ik zojuist vorige week een ticket geboekt heb. Samen met een reisgenoot waarmee ik een groepsreis gemaakt heb in Suriname. Maar buiten de tickets en de Camper is er nog niets vastgelegd. Camper kan waarschijnlijk nog wel worden omgezet naar een 3/5 persoons. Kijk maar eens op http://www.wickedcampers.com.au/!!

Persoonlijk zou ik het erg leuk vinden een extra reisgenoot, en ik denk dat de ander er ook niet echt op tegen is. Maar het is wel zo netjes dat eerst te vragen.

Lijkt het jou nog steeds wat, moeten we daar maar eens verder over praten.

Kijken of onze ideeen overeen komen. Over wat we willen en of het klikt.

Super gaaf. Ik hoor van je.

Groeten Martijn.

Hey Martijn,

Leuk dat je met een oude reisgenoot gaat.
Ik heb even de camper bekeken die je geboekt hebt. Zien er geinig uit.
Ik wil je even doorgeven dat ik nog bezig ben met een dame via dit reisforum. Bedankt wel voor het aanbod en een hele fijne reis toegewenst!!

Groetjes Noelle

Hoi, Noelle.

Ik hoop dat het wat wordt voor je. En mocht je je nog bedenken, weet je waar je mij kunt vinden.

Misschien in de toekomst een keer een andere reisbestemming.

Groeten Martijn.

Hey Martijn,

Even uit nieuwgierigheid, jullie hebben de tickets geboek, welke vluchten en weet je de route die jullie gaan maken?
Je mag me ook mailen op [EMAIL=“noelleke29@hotmail.com”]noelleke29@hotmail.com

Groetjes Noelle