Reisgenoot gezocht Perth-Broome/Darwin April 2012

Hallo allemaal,

Ik ben Monique, 27 jaar en over 3 weken vertrek ik naar Perth om daar in 4 weken naar Broome (en mogelijk Darwin) af te reizen :vak02:.

De vorige keer heb ik een half jaar maanden in Sydney gestudeerd en daarnaast gereisd van Cairns naar Sydney en natuurlijk ook naar Nieuw Zeeland. Dit keer wil ik de Westkust aandoen en het zou leuk zijn als iemand zin heeft om mee te gaan! Surfen, sandboarden, snorkelen, natuurreservaten staan allemaal op de planning en ik wil zoveel mogelijk zien en doen in deze 4 weken. Wie wil er mee?

Ik wil niet te veel uitgeven aan onderdak (hostels is the way to go), maar voor geweldige tripjes wil ik zeker wel wat uitgeven. Ik heb helaas geen rijbewijs (al het rijbewijs geld ging toch altijd op aan reizen :)), dus momenteel ben ik van plan met de Greyhound bus te reizen. Als er iemand mee wilt met een rijbewijs en een camper wilt huren vind ik dat ook helemaal prima!

Laat het me weten als je zin hebt om mee te reizen!

groetjes,

Monique

Hi Monique,

Ik ben Tanja (34) - ik ben op dit moment in Melbourne en op zoek naar mijn volgende bestemming :slight_smile: Ik heb 5 jaar geleden al eens van Perth naar Broome naar Darwin gereisd. Dat was echter een georganiseerde reis en op zich beviel me dat prima, maar ik zou die route dolgraag nog eens op m’n eigen houtje willen doen. Mocht je interesse hebben, laat ff weten wat je directe emailadres is, zodat ik contact met je op kan nemen!

Hey Monique,

Ik vertrek 27 April Naar Perth toe.
Voor 7 Maanden.
Heb nog niet zo heel veel gepland, maar het lijkt me leuk om samen wat te ondernemen!
Ik ben wel in het bezit van een rijbewijs, dus we kunnen wellicht een camper huren?!

Je kan me e-mailen op:
[EMAIL=“Elysevanderstel@hotmail.com”]Elysevanderstel@hotmail.com

Groetjes

Hoi Elyse,

Wat gaaf dat je gewoon 7 maanden gaat! Blijf je alleen aan de Westkust of ga je ook de Oostkust langs?
Helaas gaat het meereizen denk ik moeilijk, aangezien ik 7 april naar Perth vertrek en 3 mei weer terug ga naar NL :(.

Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat!

groetjes,

Monique