Hallo Allemaal,
Ik ga binnenkort met Wizz-air naar Brno. Ik zou vanuit Brno graag door willen reizen naar Wenen.
Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen?
Alvast bedankt,
Marjolijn
Hallo Allemaal,
Ik ga binnenkort met Wizz-air naar Brno. Ik zou vanuit Brno graag door willen reizen naar Wenen.
Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen?
Alvast bedankt,
Marjolijn
Hallo Marjolein,
Je dient in Brno de trein te pakken naar Wenen.
Groetjes Mirjam
Dank je voor je reaktie!
Weet je ook hoe lang de trein er over doet?
De kosten van het treinkaartje.
Ik zou er graag een dagtrip van willen maken als dit haalbaar is kwa tijd en kosten.
Hallo Marjolein !
Brno - Wenen en terug = om de 2 uur een rechtstreekse verbinding zonder overstappen . De reis duurt ook ca. 2 uur dus goed te doen als dagtrip . Heen en terug zal het minstens / rond de 30 Euro kosten ( dagretour ) .
Groeten !
Henk
Dan nog 1 vraag, is er 1 treinstation in BRNO of meerdere?
Ik ga half maart een lang weekend naar BRNO en wil 1 dag naar Bratislava ( met de bus )
Aantal maanden geleden ben ik vanaf BRNO met de trein en vervolgens de bus naar de Moravski Karst geweest.
Waanzinnig mooi maar het reizen er naar toe was lastig ze spreken er geen of nauwelijks Engels.
Wederom dank voor je info
In Brno is volgens mij maar een centraal-station Hlavní nádraží en nog een ergens buiten het centrum het Brno-Židenice .
Ik weet dat er ook bussen vertrekken vanaf het Grand Hotel in Brno naar Bratilsava maar waarom niet gewoon de trein pakken ? Duurt toch nog geen anderhalf uur ?
Je hebt gelijk! Het wordt de trein.
Mijn 1e ervaring met de trein vanaf BRNO ging ietwat chaotisch!
Vandaar wat twijfels, maar alles went…!?