:dag:Is het verstandig om brillen op sterkte te kopen in Bali?
Dat is geen enkel probleem als je een recept hebt met de sterkte.
Leesbrillen zijn er tot +3 zonder recept. Je kan het ook laten meten bij een goede opticien.
Dank voor je snelle reactie. Heb nog meer vragen; ben maar 5 dagen op Bali. Hier in Nederland moet je 1 tot 2 weken wachten. Hoe zit dat in Indonesië (Bali/Jakarta).
Alvast dank
groeten,
Robin
waarom wil je op Bali een bril bestellen en niet in NL? ben je op reis en is je bril kapot?
Hallo Amahusu,
mijn ervaring; s’morgens inmeten, volgende dag ophalen. Kartika plaza, Tuban.
Warme groet,
Marcello
Brillen - montuur en ook de glazen - zijn een stuk goedkoper dan in
Europa. Er zitten een aantal opticiens op een rijtje in Denpasar.
Of het lukt in zeg maar 48 uur? In ieder geval niet voor progressieve
glazen. (1 week) Ik was wel tevreden met Melawa. Maar die hebben
wel vaste prijzen.
De glazen die ik kreeg waren een frans merk die in Bali een derde
kosten.
Als je zegt dat er weinig tijd is, kan je in de Galeria in een dag op en neer.
En idd de glazen, maar ook monturen zijn een stuk goedkoper als in Nederland-Duitsland
Nee, ben niet op reis en mijn bril is niet kapot. Ik hoor van kennissen en vrienden dat brillen in Indonesië goedkoop zijn.
Wil een zonnebril kopen op sterkte.
Bedankt voor je reactie;
Als iemand een buffelhoornen montuur aangeboden krijgt, is die waarschijnlijk van mij :- )))) Heb hem laten liggen in een ATM in Lovina.
Kan je ook goed contactlenzen kopen daar ???
Ben
Ja dat kan
De ervaring heeft geleerd dat je het beste resultaat hebt met een bril uit het land van herkomst.
Een niet indonesier die hier woont kan niets door een indonesische bril zien,andersom ook,heb geprobeerd in de tijd dat ik in belanda was door holl.bril te kyken.gaat niet.
Succes.
Siri
Wat een onzin.
Ik heb al jaren een bril gemaakt in indonesie, de glazen komen zelfs uit Frankrijk.
Fcochius ,
Ik sluit me van harte aan , wat een onzin van bovenstaande schrijver-ster.:chin:
Terimah kasih di muka berita.Er is ook een symbolische bril.
Het is 9.05 hier en sorry ,saya sibuk.
Siri
kan beter door mijn bril kijken en lezen die gemaakt is op Bali dan die van de nederlandse opticien alleen de prijs is anders
Goedkoper neem ik aan ?
Dat kun je wel zeggen ja ik betaalde in sept 2011 voor 2 multifocale brillen een bedrag van schrik niet 105,- Euro
Dit jaar september koop ik er weer een
of laseren die ogen heerlijk geen bril of lenzen in de tropen.
Hallo ik ga in december naar Kuta en Sanur, wat is het adres waar u die brillen heeft gekocht ?