Aanschaf bril

ik heb geen idee of ik op de juiste plaats ben op dit forum, maar mijn vraag is!
Kan je makkelijk ee:retard:n bril aanschaffen in Thailand, hoe gaat dat in zijn werk en is dat te doen in korte tijd
En is het echt goedkoper als in Nederland en te vertrouwen.

Jullie wonen daar dus ik neem aan dat er wel eens een bril angeschaft wordt.

Een bril aanschaffen in Thailand gaat hetzelfde als een bril aanschaffen in Nederland. Veel winkels kunnen een oogmeting voor je doen en de levertijd is meestal 5 dagen.

De prijs is wat lager, maar niet echt veel goedkoper. De bekende merken als Armani zullen van vergeijkbare prijs zijn. De glazen hier zijn wat goedkoper.
Bij een winkel als spec-savers zul je voor een vrijwel vergelijkbare prijs een bril kunnen krijgen.

:zon02: Dank je wel, dan ga ik dus weer gewoon ik hier in Nederland naar de opticien

Mijn bril belandde vorig jaar zomer in de Chao Phraya Rivier in Bangkok.:lol::lol:
Later die dag waren we in Central Plaza Lat Phrao (Winkelcentrum).
Oogmeting gedaan werd gedaan met een automatisch apparaat hoefde dus geen letters en nummers en al op te noemen.
Binnen 30 seconden gebeurd.
Vervolgens kreeg ik een testbril met die sterkte en om te kijken of ik er wat doorzag die was goed.
Daarna montuur uitgekozen en binnen één uur was die klaar dus maar even door geshopt.
En in één woord fantastisch.:biggrin:

enkele bekende opticiens van Thailand:
www.topcharoen.co.th
www.optical88.com

Ga volledig akkoord met Jarcje … heb al verschillende brillen gekocht in Thailand … zij zijn steeds perfect … en wat betreft monturen heb je keuze te over aan zeer goede prijzen … wil je echt voor een "merk"bril gaan is er inderdaad maar een klein verschil … maar hoeft dat echt ???

dank je wel voor de reactie, en nee het gaat niet om een merkbril, gewoon een leuke bril wel variafocus glazen maar dat zal daar geen probleem zijn