Hallo iedereen,
wij waren vorig jaar al van plan om een bril te kopen in Turkije. Het was alleen even zoeken waar, want het aanbod is groot. Dit jaar in mei waren wij weer in Side, en hebben wij wel een bril gekocht. Wij hadden een zeer goed gevoel dit keer in de optiekwinkel. Men kwam ons oppikken aan het hotel om naar een oogarts te gaan, werden daar degelijk onderzocht, werden teruggebracht, en twee dagen later konden wij onze brillen gaan afhalen. De prijs voor onze twee brillen was nog steeds de helft van wat wij in Belgie voor 1 bril zouden betalen.
Hoe het komt dat ze veel goedkoper werken dan hier, dat weet ik niet. Het resultaat is voor mij alleszins goed. Het montuur is mooi, de glazen zijn ok. Multivokaal en zonnebril en ontspiegeld.
Groetjes
Voor mij is het reeds mijn derde bril die ik ga kopen.Ik ging vroeger in Belgie bij de oogarts en nu in Turkije(Side).Het is een vrouwelijke arts die mij onderzocht met de laatste snufjes van apparatuur.Bij mijn eerste controle kon ze niet geloven dat mijn bril zo sterk was en dat mijn rechter oog niet meer te redden viel,volgens de Belgische arts.Ze heeft me dan een bril voorgeschreven die veel minder sterk was en ook een glas die mijn rechter oog wat zou recupereren.Sinds dan heb ik nog nooit zo goed gezien en dan ook nog aan een vriendenprijsje.