Ervaringen met ooglaseren in Turkije, Istanbul

Ik laat binnenkort mijn ogen laseren in istanbul.
De ziekenhuis heet Kudret privékliniek.
Heeft iemand ervaring hiermee??
Graag hoor ik het van jullie.

groetjes mim

Vreemd, geen reacties hier.

Heb zelf 5 jaar geleden via www.medicaltravelservices.nl mijn ogen laten laseren in Istanbul.
Zou het zo weer doen. Goede Nederlandse begeleiding, alles perfect geregeld, zelfs excursies zaten er bij. Ben er nog elke dag blij mee.

Heb het ook laten doen,zie google:

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GZAZ_nlNL315NL315&q=ooglaseren+wereldwijzer

Bij de Acibadan kliniek in Istanbul,5 jaar geleden,merk jij verval?

En dan bedoel ik het lezen bij slecht licht?
Voor de rest gaat het nog prima,ging van -3.5 naar 0.

Niemand kan vertellen wat het op langere termijn betekend.

Hier mijn relaas:

Had een afspraak om 10 uur,mijn vriendin ging met me mee want je bent toch wel angstig als je van te voren leest dat het ook wel eens mis kan gaan.

Je wordt ontvangen in een top-kliniek met een speciaal gesectieerde nederlandse gastvrouw,ze ondersteund en begeleid.

Het onderzoek is inventief,niks wordt aan het toeval overgelaten,bloeddruk,familie-ziekteachtergronden,oogdruk,stand van het netvlies beide ogen.

Na 3 uur waren de onderzoeken voorbij,de atropine die ik tijdens het laatste onderzoek kreeg gaven een pupilverwijding die eerst uitgewerkt moesten zijn voor het laseren.

17.00 was het zover,vroeg om Midazolam(lichte dosis)voor de spanning.

Ging liggen en kreeg een masker en oogspreider na verdoving met Lidocaine(verdovingsmiddel ter plaatse)

Vanaf dat moment ging het snel,zag een ''oranje maan",het was zo gebeurd,liep met mijn vriendin naar buiten met mijn bril in een zakje.

Voelde me verdoofd en moest druppelen volgens schema:

6 dagen afbouwen,onstekings-remmer/antibiotica/kunst-tranen,meegegeven door de kliniek.

Graag ervaringen van lezers…

Ik merk geen verval, heb wel pas een leesbril aangeschaft. Maar dat werd me toen al verteld dat dat vroeg of laat zou moeten. Heb destijds wel 1 oog op min 0,25 laten laseren om te voorkomen dat ik meteen een leesbril zou moeten. Overdag gaat het lezen nog redelijk, maar inderdaad 's avonds of bij slecht licht lukt het niet meer. Of de hele kleine lettertjes op verpakkingen … grrrr !

Klopt,Rebelsan…

In mijn geval is ik na het laseren een leesbril(plus 1.5)nodig had maar dat verdween na 1 maand.

Vreemd,omdat na het laseren geen invloed kan hebben op verziend en niet op bijziend,denk zelf dat het met de leeftijd te maken heeft.

Resume:je ogen laten laseren qua verzicht,ok;maar heeft dus geen invloed op bijziend.

Hoe valt het dan te verklaren dat ik eerst bijziend ben,dan niet en nu wel?

Is het qua leeftijdsgebonden?

Ik loop tegen de 50…

Graag ervaringen vam meerdere lezers,

Heeft zeker met de leeftijd te maken…zucht. Het wordt er allemaal niet beter op he ? Maar het staat dus los van het laseren.

Mijn moeder heeft ongeveer een jaar van 5 of 6 geleden ook laten laseren bij Dunya Goz Hastanesi(s’Werelds Oog ziekenhuis). En ja ze is er nog steeds heel blij mee, tussentijd ook niets gebeurd, alleen dat ze in het begin best vaak oogdruppel moest nemen, en dat ze niet zovaak in de zon moest staan, maar dat duurde ook niet zolang, dacht dat weekje 2 of 3 zo moest gebeuren.

Website van DGH: http://www.dunyagoz.com/

Hallo ik zou graag een prijs willen weten hoeveel kost ooglaseren in
turkije . Ik woon zelf in turkije dus heb geen vlucht nodig enig idee
wat de kosten zijn heb -0.75 en -1.25 . alvast bedankt.

Hoi gomppy er bestaat verschillende oogklinieken in İzmir en İstanbul per 2 oogen 1.300 euro u kunt uw oogen laseren.

Kaşkaloğlu göz hastanesi, Batı göz, Dünya göz… maar ik vind zelf Kaşkaloğlu het beste…

Groetjes…

@ Antuan

Gomppy’s vraag werd meer dan 2 1/2 jaar geleden gesteld…

1 like

Hoi Nunu waar zie ik dat wanneer dit bricht geschreven is?

Links in de blauwe balk boven de naam van degene die het geschreven heeft. :wink:

1 like

waar in Kusadasi is een goede oogkliniek waar ze je verstaan,en je zeker ook een goede oogbehandeling kunt krijgen tegen normale prijzen
Want tegenwoordig swingen voor alles de prijzen hier ook de pan uit hoor

Hallo, İk heb onlangs mijn ogen laten laseren in het Dunyagoz ziekenhuis in istanbul Turkije. K ben momenteel zeer tevreden. ik werd opgehaald in de luchthaven, ze brachten me naar het ziekenhuis waar er iemand me opwachte die Nederlands sprak. De services was top! Zeer vriendelijke dokter die goed Engels sprak. ik heb ilasik laten uitvoeren tegen een goeie prijs. Prijs kwaliteit was goed geregeld. ik zou het aan iedereen aanraden. www.dunyagoz.com kan je contactformulier invullen en binnen de kortste tijd nemen ze contact op in welke taal je spreekt!

Hallo, graag wil iedereen hier mijn ervaring ook medelen. In maart heb ik ook mijn ogen laten laseren bij een oogkliniek aan de aziatische zijde van Istanbul via healthtour.com. Ze werken met verschillende geacrediteerde ziekenhuizen en klinieken (niet enkel ooglaseren maar ook andere behandelingen zoals haartranspl.,plast. chir. ed.) waaruit je zelf je behandelcentrum kunt kiezen voor een voordelige prijs voor hele goede kwaliteit. Heb altijd al een reis willen boeken naar Istanbul en alles werd door hen geregeld, het enige wat ik moest doen was de datum prikken. Al mijn vragen werden dezelfde dag nog beantwoord in eigen taal via de website en werd duidelijk ingelicht over de behandeling. Ik werd opgewacht aan de luchthaven door een vriendelijke vlaamstalige dame die me ook tijdens mijn behandeling en controle heeft begeleid, ze wist er alles van. Mijn verblijf was in een 5 sterren hotel dichtbij het kliniek. Na de laserbehandeling liep alles heel vlot en heb de volgende dag na de controle lekker kunnen genieten van de mooie stad voor een heel voordelige prijs! Ik ben zeer tevreden en heb ze ook aangeraden aan vrienden en familie die ook al geboekt hebben…