Laseren enz

Zijn er mensen die ervaring hebben met het laseren van ogen in Turkije. Ik woon nu hier en zit te overwegen om mijn ogen te laten laseren. Ik woon in Istanbul Beylikduzu. We hebben hier een afdeling van dunyagöz om de hoek maar ik weet niet of mensen ervaring met hen hebben

Hoi,

Ikzelf heb in 2001 een ooglaserbehandeling gehad in Dunya Goz. De eerste dag krijg je allemaal onderzoeken of het Uberhaubt mogelijk is om je ogen te laten laseren en/of ze welke techniek bij je zullen hanteren.
Mijn ervaring was dat ze heel eerlijk zijn of ze het wel of niet kunnen laseren. Bij mij kon het wel en mijn moeder bijv. niet.
De volgende dag had ik een afspraak om mijn ogen te laten laseren. In de wachtkamer was het enorm druk en om de 5 min. werd de volgende patient geroepen. Wat mij opviel was dat er enorm veel mensen uit verschillende landen waren. Frankrijk, Engeland, Noorwegen, Nederland, Belgie etc.
Ik was erg zenuwachtig maar na 5 min. was ik klaar. Van de behandeling zelf voel je helemaal niets omdat je ogen met een vloeistof worden verdooft.
Het enige wat vervelend was was dat je ongeveer een uur in de wachtkamer moet wachten en dat je ogen wat prikkelig aanvoelt. Na een uur wordt je geroepen en worden je ogen getest hoe goed je kan zien.
Dezelfde avond ben ik naar mijn tante gegaan (waar ik verbleef) en heb direct geslapen. De volgende dag was het feest voor me en zocht ik de verste plek om te zien of ik met blote ogen kon lezen :slight_smile:
Eerste wat ik dacht: had ik het maar eerder gedaan!!

Mijn ervaring met de kliniek is dus heel goed. Ik vind ze eerlijk, betrouwbaar en ervaren. De artsen die daar werken hebben allen in Amerika een studie gevolgd en kunnen ook uitstend Engels praten.

Ik zou zeggen maak een afspraak met ze, ervaar het zelf, daarna kun je altijd nog beslissen om het wel of niet te laten doen.

Veel succes!

Groeten,

Bedankt er is een dunyagoz op de hoek van de straat dus mss dat ze me thuis laten wachten op de test wie weet blij dat je zo een goeie ervaring hebt dat geeft moed