Hoi,
Je hoort en leest tegenwoordig veel over ooglaseren in een kliniek in Istanbul.
(Aanbieding: reis + behandeling 1399 euro!)
Zijn er mensen die dit gedaan hebben, en hoe zijn de ervaringen?
Het lijkt mij heel eng, maar ik zou het toch wel graag willen, eindelijk van die bril af! En heb je op de terugweg geen last van druk op je ogen in het vliegtuig?
Ik ben heel benieuwd naar ervaringen! :rolleyes:
Marretje
ik hoor hier via via veel goede reacties over!!!
in istanbul zitten de beste doktoren en ik heb zelfs gehoord dat als t na die behandeling nog niet goed is dat je op hun kosten terug mag naar istanbul voor een 2de behandeling!!!
ik weet ook niet waar je de info vandaan kunt halen maar typ bij ilse.nl of google een zoekopdracht in en je weet t zo!!!
Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk. Mijn droom is ook nog steeds om weer gewoon goed te kunnen zien zonder dat gepriegel met lenzen. Alleen of ik het echt in Turkije zou laten doen…
3 collega’s van mij zijn eind verleden jaar naar Istanbul geweest om dit te laten doen. Een van de dames is zelf van Turkse komaf, en heeft eea zelf geregeld.
Ze zijn(nog steed) mega happy!
Het schijnt dat de beste artsen daar zitten(van horen zeggen, heb niets met de medische wereld), en dat het perfect gaat
Ohw dit is echt fijn te horen!! Ik wil in de toekomst ook ooit (weet nog niet wanneer precies) mn ogen laten laseren. Ik heb echt HELE slechte ogen!!!.. Draag wel altijd contactlenzen, maar dat gepriegel steeds idd en de mogelijkheid om s’ochtends als je wakker wordt alles te kunnen zien :o WAUW!!!
Ik was alleen altijd een beetje (nog steeds wel) bang voor dat laseren… In hoeverre is het nu ontwikkeld eigenlijk??
Want eerst stond het nog in kinderschoenen, maar hoe is dat nu??
Ik ben benieuwd
Zit echt serieus na te denken…
Hé Rieneke, we gaan lekker samen joh :lol: Hoeven we allebei niet meer te priegelen met lezen. Ik heb geen heel slechte ogen maar wel dusdanig dat ik iets nodig heb om beter te kunnen zien. En aangezien ik het vertik een bril op te zetten blijf ik bezig met priegelen. Heb ook nog 's een keer harde lenzen, daar baal ik helemaal van. Helass kon het niet anders…
Haha, ja gaan we gewoon samen, elkaars handjes vasthouden, hahaha
Ik heb idd ook harde lenzen, één klein mini priegelig piep stofje in je oog en je schreeuwt et uit van de pijn <_<
Maar idd bij mij kon et ook niet anders en bovendien zou ik met harde lenzen 100% zien en met zachte slechts 80%
en ik zie toch wel graag goed
Hihi we maken er gewoon een gezellig uitstapje naar Istanbul van! In het weekend of tijdens een vrije dag heb ik ook vaak een bril op, maar ik vind het mezelf absoluut niet staan. Bij mij had het met m’n oogbolling te maken dat ik harde lenzen moest, zou ze dolgraag ruilen voor zachte. En zou natuurlijk het allerliefst weer gewoon goed willen zien…Dus toch nog maar 's een keer na denken over laseren…
Ja, leuk allemaal, maar is er nou niet iemand die het heeft laten doen in Turkije??? Het lijkt mij doodeng, en ik zou zo graag een reactie lezen van iemand met “ervaring”
Marretje :ph34r:
het klopt dat de beste proffesor in istanbul zit, diezelfde professor zit ook enkele dagen in izmir.
eerst word je getest, kost ongeveer 50 euro.
er wordt gekeken of het kan foto’s gemaakt en onderzoeken gedaan.
hier ben je wel bijna een dag mee bezig.
daarna beslist de arts of laseren kan of niet. dit kan namelijk niet altijd als je ogen heel slecht zijn kan er vaak niet gelaserd worden.
dat zal de arts dan ook mededelen.
kan er wel gelaserd worden kost dat 1500 euro.