Boston en New Orleans

Tijdens onze trip van vier maanden willen wij zowel Boston en New Orleans aandoen. Graag zou ik willen weten waar je het beste in New Orleans en Boston een hotel moet boeken. Wat wij zien in Boston dat dit een behoorlijk dure stad is. Bij New Orleans vragen wij ons ook af of dit alweer demoeite waard is, gezien de berichten over het nog steeds in puin liggen van de stad.

Wederom dank!!

Hmmm… waar het beste een hotel… is altijd ERG variabel van het seizoen en het hotel, met een prijsvergelijkingssite over meerdere aanbieders heen krijg je een idee.

Boston staat nog op de todolist maar NO oftewel ‘the big easy’ is echt één der leukste steden van de USA. Na Katrina is in ieder geval het French Quarter weer helemaal toegankelijk en met volledig intacte hotels, en dat was sowieso al het belangrijkste toeristengebied. Doen dus!

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Hi!

Een tip voor een hotel in Boston is het Royal Sonesta Hotel, waar ik een keer een weekend ben geweest. De prijs die ik betaald heb weet ik niet meer (was in 2008) maar de locatie is geweldig. Vanuit de kamers met River View heb je een geweldig uitzicht over de stad. Het hotel ligt namelijk net aan de overkant van de rivier, in Cambridge. Tegenover het hotel ligt een shopping mall, met restaurant The Cheesecake Factory (zeker uitproberen! :-)) en met de Green Line of via een mooie wandeling langs de rivier ben je zo in de stad. Het hotel heeft een gezellig terrasje waar je bij mooi weer buiten lekkere cocktails kunt drinken.

NO ben ik nog nooit geweest, maar staat bij mij ook nog op het lijstje! :slight_smile:

Veel succes ermee!

Groetjes, Aniek

dank voor je bericht! heb jij toevallig voor mij internet-adres vergelijkingssite hotels?
Zou helemaal mooi zijn!

Hoi Aniek,
Heb hotel Boston even gecheckt. Ziet er inderdaad waanzinnig uit maar wordt beetje kostbaar… Komt neer op zo’n 1000 euro voor 2 nachtjes… Maar bedankt voor je reactie!
Groet,
Michiel

Hoi Michiel,

Dan hebben wij vast een goede aanbieding gehad want zoveel hebben we toch niet betaald haha! Maar het is dus qua locatie zeker wel aan te raden om ook even de hotels in Cambridge, in de buurt van de CambridgeSide Galleria, te checken!

Succes ermee, groetjes!