Vakantie In Boston, Usa

[FONT=Times][FONT=Times][SIZE=1]

Ik ga eind september begin oktober misschien op vakantie naar Boston, USA. Heeft iemand ervaring met deze stad, en hebben mensen toevallig ook tips waar wel/niet heen te gaan?

dank.

Hey!

Ik ben 2 jaar geleden naar Boston geweest. Ik heb al heel veel steden in Amerika gezien, maar Boston staat bij mij echt op nummer 1!
Door de stad loopt een rode lijn. Als je die volgt kom je langs allemaal leuke bijzienswaardigheden. Dat is heel leuk om te doen.
Ook heel leuk is het om een bezoek te brengen aan Harvard. Je kunt daar een rondleiding krijgen.
Verder moet je natuurlijk een keertje gaan winkelen. Er zijn genoeg malls, de één nog mooier en groter dan de ander.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik wens je alvast veel plezier.

Wij komen net terug uit die hoek van de USA. We hebben in Boston ook een rondleiding met Ducktours gevolgd. Dat zijn oude amfibievoertuigen waarin je door de stad rijdt en vervolgens in de rivier duikt. Wij vonden het heel erg leuk. Kostte geloof ik iets van 20 dollar en ze vertrekken bij het Prudential Center.
In Boston heb je natuurlijk ook het Cheers cafe. Een hele mooie woonwijk om doorheen te lopen (ligt in de buurt van Cheers) is Beacon Hill met Mount Vermon Street, Acorn Street en de Cedar Lane Way. Steile straten met mooie huizen en gaslantaarns.
Ga je alleen naar Boston of ga je meer in die omgeving bekijken? Wij waren twee dagen in Boston en toen hadden we alles wat we wilden zien ook gezien.

Ik ga 18 augustus voor een week naar Boston.
Kan iemand mij vertellen of ik daar een excurie kan boeken, zodat ik
met een gezelschap Boston kan doortrekken?

Groetjes,

Ik woon in de buurt van de stad boston,
Ik lees dat een paar van jullie wel naar deze stad gaan komen.

Ik zou graag jullie dan willen ontmoeten in een café of zo, om even kennis
te maken, discussiëren, en uiteraard, en paar bezienswaardigheden samen te bekijken indien gewenst.

Ik wil tuurlijk ook met jullie in chat komen, voordat dit allemaal gebeurt.
Ik geef jullie wel mijn email adres hieronder - zkr623@live.nl

Ik ben niet meer bang voor spam, want ik krijg al veel massieve aanvallen per dag… :wub:

Dag,
AJ
uit Malden, Ma