Borneo

Hallo, ik ben Jeffrey,

Ik verblijf momenteel op Borneo en kom origineel uit Rotterdam. Ik heb een half jaartje in Thailand doorgebracht en ga straks met mijn vriendin naar Hong Kong om olieschilderijen te verkopen. Ze komt in oktober deze kant op en ik moet me dus tot die tijd vermaken. Helaas zit ik krap bij kas dus ik kan niet veel doen. Wat ik nu doe is duiken en ik ben bijna duikmeester. Hopelijk kan ik daar wat geld mee verdienen maar het is allemaal moeilijk als je geen werkvergunning hebt. Wat ik nu zit te denken is dat ik graag een fatsoenlijke baan zou hebben hier en een werkvergunning. Kan iemand me daarover meer info geven? En bv hoe kom ik aan een Maleisisch rijbewijs als ik geen internationaal rijbewijs heb. Of is er misschien iemand die ook op borneo zit en me aan een verblijf kan helpen voor niet teveel? Of zelfs een baan? Ik ben namelijk niet van plan nog terug te gaan naar nederland dus ik zal nu ergens mijn draai moeten vinden. Is er misschien iemand die ook op deze manier bezig is en die graag gedachten uitwisselt? Of is er iemand die met me mee wil reizen door borneo en zo wat geld uitsparen en wat meer gezelligheid te hebben? Hopelijk krijg ik hier een reactie op

Verder Hallo aan iedereen op deze forum

Vriendelijke groet, Jeffrey:vak02:

Hallo Jeffrey, welkom op Wereldwijzer!

Ik zie dat je het Reisgenoten Forum hebt ontdekt. Je zou ook eens een kijkje kunnen nemen op het Azie Forum en op het Wonen en Werken in het Buitenland Forum. Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel succes met het zoeken naar werk en veel plezier op de site.

Groetjes, Leontien