Maleisië. Borneo sabah

Hallo allemaal,

Allereerst zal ik me even voorstellen:

Ik ben Jeroen Zuidhof 25 jaar en ga 12 september voor het eerst een echte lange reis maken (4 maanden 3 weken) en ga Backpacken en alleen ga reizen :cheer:

Ik vertrek 12 september naar hong Kong daar verblijf ik 6 dagen en vlieg dan vanuit daar door naar kota kinabalu Borneo. Daar doe ik een t tip van 10 dagen door de jungle daarna wil een week gaan duiken op Borneo regione sabah Kabul island ik zoek alleen nog een goede duikschool op Borneo en hoop via deze site eenpaar goede tips te krijgen of een ervaring van iemand die ook gedoken heeft op bijv sipadan mabul. Vanuit aar vlieg ik dan naar Singapore vanduit daar wil ik omhoog rezen naar KL en vanuit daar via de oostkust naar boven reizen naar het eiland kecil en het taman negra bos. Ik hè mezelf daar 16 dagen de tijd voor gegeven. And ere Ieren zijn altijd welkom natuurlijk daarna reis ik terug naar Hongkong om vanuit daar naar Australië te vliegen e dan daar 2 maanden ga rondreizen en oud en nieuw te vieren. Daarna weer terug naar Hongkong en dan nog een maand over alleen ben ik er nog niet uit welk land ik dan ga bezoeken hebben jullie tips voor leuke andere trip,dan hoor ik het graag.

Mijn vragen aan jullie zijn :

Weten Julien een goede duikschool op borneo??
Weten Julio’s ee goede route door Maleisië waarbij ik de meeste dingen kan bezichtigen???
Weten jullie een leuk land om me reis in januarie door te zetten??

Vriendelijke groet

Jeroen Zuidhof