Duiken op Borneo, dec 2009/jan 2010

Hoi!
Vorige maand ben ik wezen duiken in Maleisie, en het is er zo prachtig, dat ik graag terug wil. Helaas is het reizen voor een vrouw alleen daar niet heel veilig/ideaal, en ook niet heel gezellig, dus:
Welke man (22/30 jr) wil met mij (vrouw, 21, aan het afstuderen als creatief therapeut, enige reiservaring) aan het einde van dit jaar/begin volgend jaar, twee of drie weken gaan duiken op Borneo? Je hoeft niet per se je duikcertificaat te hebben, die kun je daar binnen een paar dagen halen.
Groetjes, Chris

hallo chris

dat zijn leuke plannen, duiken staat mij ook erg aan heb het vorig jaar voor het eerst in thailand gedaan. en ben zelf al een aantal dagen op borneo geweest een zeer mooi eiland.
ik ben momenteel ook aan het afstuderen en wil aan het einde van het jaar een reis gaan maken. waarschijnlijk door azie, en borneo past daar zeker wel goed in.

waar ben je allemaal in maleisie geweest?

gr, Mark
23 jaar
ervaring buitenland: 5 maanden stage in indonesie gevolgd door ruim een maand alleen rondreizen door: Borneo, singapore, maleisie en thailand.

klinkt prima!
misschien is het handiger als we mailen? mijn mailadres is [EMAIL=“chryszazylicz@hotmail.com”]chryszazylicz@hotmail.com

hallo

ik heb je gemaild dus merk het wel als je hem hebt gezien.

gr, mark