Maleisie/ Borneo begin september

Heey hallo,

Ik wil graag ongeveer 3 weken op reis richting Maleisie/ Borneo en zoek een leuke reisgenoot! Op dit moment heb ik in gedachten de maleisisch borneo reis van Sawadee te gaan doen dus als je het leuk vind ook mee te gaan laat het me weten. In princiepe wil ik in september weg maar mocht dat niet lukken zou ik ook in november kunnen.
Maar ook als je andere ideeen hebt hoor ik graag van je.

Ik ben zelf 32, dus zoek iemand ook van rond die leeftijd!

Groeten Jasper

Hey Jasper,

Ik heb zelf ook vakantie in september (moet het alleen nog vastleggen) en zit erover na te denken om te gaan backpacken. Dit trekt mij nog net iets meer dan een georganiseerde reis. Ik ben aan het kijken naar Sri Lanka, maar ook Maleisie/Borneo staat hoog op mijn lijstje. Ik ben erg van de natuur/dieren, en het lijkt me gaaf om de jungle in te trekken op Borneo. Daarnaast wil ik ook zeker cultuur happen, en lekker relaxed aan het strand liggen en snorkelen. Met z’n 2’en lijkt me dit nog leuker.

Laat maar weten wat je ervan vindt!

Greetz,

Martijn (29 jr)

Hey Martijn,

Ik ben nog nooit wezen backpacken maar het trekt me zeer zeker. Alleen denk ik dat je in 3 weken backpacken minder van de omgeving zal zien dan 3 weken een georganiseerde reis. Dat is een beetje de afweging die gemaakt moet worden.
Helaas gaat het vrijnemen van werk op het moment niet zo soepel als gedacht. Begin september gaat zeker niet lukken en 2de helft september/ begin oktober is nog een vraagteken. Als dat niet lukt zou het pas november worden en ik vraag me af of dat nog wel een goede periode voor Borneo is?
Verder spreken je ideeen over reizen me zeker aan, natuur/ dieren is voor mij ook het belangrijkste van de reis.

Ik moet dus alleen nog even kijken wanneer ik daadwerkelijk vrij kan krijgen.

Groeten
Jasper