Boot Italie-griekenland

Hoi!!

Ik ga deze zomer interrailen door Italie en Griekenland en wil dan vanuit Bari of Brindisi de boot naar Patras nemen. Kan iemand mij vertellen of het nodig (en mogelijk) is om een plaats voor deze overtocht te reserveren? Ik heb al gemaild naar de ferrymaatschappij en zij antwoordden dat bij een Interrailticket een deckseat inbegrepen zit. Deze kun je pas aan boord upgraden naar iets anders. Maar ik kan nergens vinden hoe je nou zo’n deckseat kunt reserveren. Of is dit dus helemaal niet nodig en kun je er gewoon heen gaan op de dag dat je wil vertrekken? Ik ga trouwens half juli. Ik hoop dat iemand dit uit ervaring weet?

hi niobe

ik reis regelmatig van patras naar italie en zolang je geen auto bij je hebt kun je gerust het laatste moment ter plaatse boeken. De sites van de Griekse rederijen vind ik zelf niet zo betrouwbaar beter is het om ter plaatse bij een van de vele boekingskantoren te boeken.(in patras) Superfast ferries hebben een prettige boot.Als je veel in griekenland zelf van de boten gebruik wil maken,dan raad ik aan de lane lines te vermijden.Dat zijn drijvende roestbakken :lol: Blue star ferries is daarentegen prima.

prettige reis!

Hey,

bedankt voor je antwoord! Ik denk inderdaad dat we dan gewoon op de dag van vertrek proberen 's ochtends een kaartje te kopen.

groetjes