Hallo,
Ik ben Dorothy,
en daar waar al mijn mede havisten druk aan het inschrijven zijn op een vervolg studie,
duik ik de keuken in om andere culturen in huis te brengen, want na jaar in, jaar uit, gepeinst te hebben, kilometers wandelroutes afgelegd te hebben, en vele hete douches later ben ik tot het besluit gekomen, dat ik, Dorothy, zoals dat bij mijn persoonlijkheid past, er maar eens flink tegenin te gaan. Na mijn havo diploma weiger ik een hetzelfde vicieuze cirkeltje terecht te komen als waar ik nu in ronddwaal. Ik ga de wereld rond, de dingen zien die niet met geld te koop zijn, waar je geen opleiding voor kunt volgen, zonsopkomsten in de Himalaya, Sahara, besneeuwde bergtoppen overal waar je kijkt, 360 graden wit en majestueus, dat is wat ik wil, en dat is ook zeker wat ik ga doen!
Geen gezeur, en geen gezeik, de stilte van de natuur kent vele geluiden.
No, I’m not just another crazy young teenager,
I am Dorothy, and adventure is in my blood,
I’m not made to stay at home, living an extra ordinairy life in an ordinairy house with ordinairy ‘‘friends’’
to drink ordinairy coffee and to do some ordinairy gossip, to cook oridairy plain meals, and to die while I lived an ordinairy life,
I can’t! I’m born as an Original, I’m not gonna die as a copy.
![]()
Btw, plekken waar ik tot nu toe geweest ben zijn, Engeland,Frankrijk,Duitsland,Polen,Tsjechie en België. Deze zomer komt daar solo gratia nog Noorwegen bij, en binnen nu en 2 jaar, nou dan spreken we elkaar wel weer!