Ik ben Dorien.
Een meisje van 19 jaar. Ik ben avontuurlijk ingesteld al van toen ik klein was hield ik van reizen en andere landen. Ik ging op ontdekking en kwam dan vaak tot de conclusie dat ik mijn ouders dan plots was kwijtgespeeld, maar het voordeel is dat ik mij nu zeer snel kan situeren in mijn omgeving.
Ik ben al in verschillende landen geweest. Frankrijk, Spanje, Italië, Polen, Griekenland, Turkije, Duitsland, Zwitserland,Nederland, Hongarije. Tot nu toe is het nog bij Europa gebleven. Mijn droom is om in het buitenland te gaan werken as opvoedster. Mijn hart ligt bij kinderen. Anderen helpen is voor mij iets wat ik met hart en ziel graag doe. Ik studeer jeugd en gehandicaptenzorg en heb al heel wat ervaring doordat ik stages heb gelopen, als babysit in de gezinsbond heb gewerkt, in een naschoolse opvang etc. Ik wil de wereld zien. Ik wil avontuur en uitdaging. Ik wil het niet eentonig houden en ik ben daarvoor bereid om erg hard te werken. Mijn leven is nog maar net begonnen en ik wil er alles uithalen om terug te kijken naar mijn jeugd later en nergens spijt van te hebben.
Hoi Dorien,welkom op wereldwijzer!
Heel nobel dat je je eigen inzet om mensen te helpen ,mijn respect hiervoor !
Projects Abroad biedt vrijwilligers de kans om te helpen bij sociale projecten met kinderen en volwassenen in vele ontwikkelingslanden.
Je kan altijd met je vragen terecht op het Vrijwilligerswerk Forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat doen aan vrijwilligerswerk in de toekomst,Dorien !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.